וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו: "בלי משחק מושלם, דרכנו באירופה הסתיימה". סבע יפתח?

31.7.2024 / 20:00

הירוקים הסתפקו באימון קל בבית המלון אחרי העיכוב בטיסה, החלוץ מהאיטי עשוי לאבד את מקומו בניסיון למחוק פיגור של 3:0 באזרבייג'אן (ה', 19:00, ספורט1)

תקציר: מכבי חיפה - סבאח 3:0/ספורט1

האם מכבי חיפה מסוגלת לצאת מהבור העמוק שחפרה לעצמה במשחק הראשון בהונגריה ולמחוק פיגור של 3:0 מחר (חמישי, 19:00, ספורט1) באזרבייג'אן מול סבאח? הירוקים לא קיימו את האימון המסכם שתוכנן להיערך באזרבייג'אן בשל העיכוב בטיסה והסתפקו באימון קל בבית המלון.

ברק בכר לא תרגל הרכב ברור, אך עושה רושם שיעשה כמה שינויים. בחוד ישנה התלבטות האם להמשיך עם שני החלוצים או שמא להכניס להרכב את דיא סבע על חשבון אחד מהם. כמו כן ישנה התלבטות בין לורנצו שימיץ' לעבדולאי סק כשהמחשבה העיקרית היא לא לסכן יתר על המידה אחד מהם. הירוקים מבינים שהסיכוי להעפיל שלב קלוש מאוד, אך ביקשו מהשחקנים להחזיר מעט מהכבוד האבוד ולכל הפחות לנצח את המשחק. מאור קנדיל ישוב לסגל.

לקראת המשחק אמר בכר: "עשינו תוצאה לא טובה במשחק הראשון. הרגשנו שהתחלנו אותו טוב, אבל ככל שהתקדם המשחק איבדנו שליטה ולצערי התפרקנו. זה משהו שלא צריך לקרות. עבדנו על זה במהלך השבוע, איך עושים את הדברים נכון ומהבחינה המנטלית איך מגיעים אגרסיביים ומאמינים שאפשר לנצח בתוצאה טובה. ברור לנו שיהיה קשה, אבל יש פה מועדון שיודע להתמודד עם קשיים ולעשות דברים מדהימים".

פרנזי פיירו הוסיף: "נכון שמדובר במצב לא פשוט, אבל עשינו הכנה טובה השבוע. אני מאמין שהמשחק הזה יהיה שונה מהראשון. אנחנו יודעים בדיוק מה עלינו לעשות וברור שאם לא ניתן משחק מושלם, הדרך שלנו באירופה הסתיימה. נבוא חזקים, ניתן הכול ואני מקווה שידנו תהיה על העליונה".

הרכב משוער: שריף כיוף, דניאל סונדגרן, אולכסנדר סירוטה, לורנצו שימיץ', פייר קורנו, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, ליאור רפאלוב, דיא סבע, דולב חזיזה, דין דוד.

מאור קנדיל, מגן מכבי חיפה. לירון מולדובן
חוזר לסגל. מאור קנדיל/לירון מולדובן

התלהבות גדולה במסאזיר לקראת הגומלין מול מכבי חיפה, אחרי שסבאח השיגה מקדמה אדירה עם 0:3 בהונגריה וכבר מריחה את הכרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, שם מחכה כנראה סט. פטריק האירית (מובילה 1:3 על ואדוץ מליכטנשטיין). 4,500 כרטיסים נמכרו והצפי הוא לכמות כפולה שתדחוף את החבורה של קרונוסלב רנדוליץ' להישג השיא שלה בשבע שנות קיומה.

רנדוליץ' עשוי להמשיך עם ההרכב שניצח במשחק הראשון, כשהיחיד שמאיים על המקום ב-11 הוא הפליימייקר נאמיק אלסקרוב, שבעונה הקודמת החמיץ את הפנדל המכריע בדו-קרב מול פרטיזן בלגרד בסרביה (ניצחון 0:2 בבית, הפסד זהה בחוץ עם שער של ביברס נאתכו ואז הדחה אחרי 5:4 בדו-קרב מהנקודה הלבנה). החלוץ האלג'יראי איסחק בלפודיל, שלא נכלל בסגל למשחק הראשון, שוחרר רשמית במהלך השבוע.

הרכב משוער: יוסיף אימנוב, אמין סיידייב, סופיאן שאקלה, יון אירסבאל, בויאן לטיץ', אלבין קמאלוב, איבן לפיניצה, ג'וי-לנס מיקלס, נאמיק אלסקרוב, ג'סי סקידיקה, פאבול שפרנקו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully