וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה המריאה: "לא מוותרים לרגע". סק יקבל דקות

31.7.2024 / 13:30

עיכוב של שלוש שעות בטיסה לבאקו גרם לביטול אימון הערב לקראת סבאח. רפאלוב: "יש אמונה שלמה שזה אפשרי". פיירו עשוי לרדת לספסל

תקציר: מכבי חיפה - סבאח 3:0/ספורט1

מכבי חיפה המריאה היום (רביעי) לאזרבייג'ן לקראת משחק הגומלין נגד סבאח. הטיסה התעכבה מסיבות טכניות במשך כשלוש שעות, דבר שגרם לביטון אימון הערב שתוכנן בבאקו, ובמקומו יערך אימון שחרור בלבד.

בקבוצה לא קיבלו בשלב זה הנחיות מיוחדות ולא התבקשו להוסיף כוחות אבטחה, למרות שאזרבייג'ן גובלת באיראן. בכל מקרה, המשחק יתקיים רחוק מאוד מהגבול.

ליאור רפאלוב אמר לקראת ההמראה: "התוצאה במשחק הראשון לא מחמיאה לכל המועדון. זה אחד הרגעים הכי לא נעימים של המועדון בשנים האחרונות. לא ציפינו לזה. ידענו שהם איכותיים במיוחד בהתקפה, אבל בכדורגל הכל אפשרי. אנחנו לא מוותרים אפילו לרגע אחד. יש לנו אמונה שלמה שכן אפשר לעשות את זה, ונבוא בצורה הרבה יותר חזקה הפעם".

בצד המקצועי, ברק בכר עדיין לא החליט סופית בנוגע להרכב, אך יעשה כמה שינויים. פרנזי פיירו עשוי לרדת לספסל על מנת לתת מקום לקשר התקפי נוסף. כמו כן, גם בעמדת הבלמים בכר מתלבט. לורנצו שימיץ' ומאור קנדיל צפויים להיות כשירים, וגם עבדולאי סק יקבל דקות ראשונות במשחק על מנת להתחיל ולהחזירו לעניינים.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
יסופסל? פיירו/מאור אלקסלסי

עם החזרה של הקבוצה לישראל, חיפה תקבל בחזרה את השחקנים מהנבחרת האולימפית - איתן אזולאי, עילי פיינגולד ושון גולדברג. השלושה יקבלו מנוחה אם הקבוצה לא תעשה מהפך דרמטי מול סבאח על מנת להקל קצת על העומס עליהם, וישלבו את השלושה באימונים באופן הדרגתי. אם חיפה תרשום מהפך מפתיע מול האזרים, השלושה ייכנסו מיידית לעניינים כדי לעזור לירוקים בשלב המוקדמות הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully