וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצים שהופעה באולימפיאדה תהיה אירוע של פעם ב-40 שנה"

31.7.2024 / 7:00

בהתאחדות לכדורגל רוצים להפוך את ההצלחה של הנבחרות הצעירות למסורת. השחקנים "שילמו שכר לימוד": "לפני הטורניר לא היינו מוכנים לשמוע על נקודה אחת בלבד"

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

אכזבה קשה בנבחרת האולימפית אחרי ההדחה מהמשחקים האולימפיים. בנבחרת היו משוכנעים שיצליחו לצאת לפחות עם ניצחון אחד בשלושת המשחקים, אך בסופו של דבר סיימו עם נקודה אחת בלבד.

"ברור שלפני הטורניר לא היינו מוכנים לשמוע ובטח שלא לקבל נקודה אחת בלבד", אמר שחקן בנבחרת, "לא היינו רחוקים ששלושת המשחקים יסתיימו בצורה אחרת לטובתנו, אבל נפלנו בדברים הקטנים. בריכוז, במסירה לא נכונה. כדי להצליח בטורניר גדול, צריכים להיות מרוכזים תמיד. זה כנראה שכר הלימוד שלנו".

למרות האכזבה, בנבחרת החמיאו לכל אחד מהשחקנים ואנשי הצוות המקצועי גם על עצם ההעפלה וגם על הנחישות במהלך הטורניר. אחרי ההדחה נערכה ארוחה משותפת בה גם עודדו את השחקנים יושב ראש ההתאחדות שינו זוארץ, וכן מאמן הקבוצה גיא לוזון שהבהירו לשחקנים עד כמה הם גאים בהם.

בהתאחדות ינסו לייצר המשכיות בנבחרות הצעירות, על מנת להגיע גם לאולימפיאדות הבאות. "אנחנו לא רוצים להפוך את זה לאירוע של פעם ב-40 שנה", אמר אחד מהשחקנים הבכירים. "יש פה שחקנים צעירים מצויינים, והלוואי שהופעה של נבחרת ישראל באולימפיאדה כבר לא תהיה משהו כל כך מפתיע".

שחקן הנבחרת האולימפית עדי יונה, מול שחקן נבחרת יפן אסאשי אואנקה. רויטרס
נפרדים בטעם חמוץ. עדי יונה אתמול/רויטרס

כעת יחזרו כל השחקנים לקבוצות שלהם, שחלקן מחכות להם בקוצר רוח. ניב אליאסי יחבור להפועל באר שבע לקראת משחק הגומלין שלה מול צ'רנו מורה בקונפרנס ליג. שון גולדברג, עילי פיינגולד ואיתן אזולאי יחברו למכבי חיפה בישראל, ולא צפויים לטוס למשחק הגומלין נגד סבאח באזרבייג'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully