וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הנבחרת מצהירים: "בטוחים שנגיע לעוד טורנירים גדולים"

31.7.2024 / 6:45

גלוך "מצפה מעצמו ליותר", למקין בטוח ש"יכולנו לסיים עם 9 נקודות", אבל שחקני הנבחרת האולימפית מנסים להסתכל על התמונה הגדולה, ומצהירים: זו רק ההתחלה. עומר ניראון מסכם טורניר פריצה: "הוכחתי שאני שייך לרמות הללו"

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

אחרי ההדחה המוקדמת מהטורניר האולימפי, בנבחרת הצעירה מדברים בעיקר על תחושות של תסכול ואכזבה.

"הייתה מחצית שנייה מצוינת שלנו", ניתח כוכב הנבחרת אוסקר גלוך, "האמת שגם התחלנו טוב, אבל בסוף לא ניצלנו את המצבים. התחושות קשות, אבל נמשיך הלאה".

על היכולת שהוא עצמו הציג בטורניר אמר גלוך: "אני תמיד מצפה מעצמי ליותר. אני מאוד קשה עם עצמי, אבל בסך הכל כולנו נתנו הכל. היו לנו ארבע-חמש הזדמנויות מול שוער וזה היה בדקות קריטיות. כשאתה לא כובש מול יפן, זה משפיע. אני תמיד מנסה לקחת על עצמי, אבל יש פה הרבה שחקנים מצויינים והיינו צריכים לנצל את המצבים. אני חושב שעצם ההעפלה שלנו לכאן היא דבר גדול. היה ענק להרגיש את החוויה הזו. אני מאמין שאפשר להגיע לפה שוב ובכלל לעשות טורנירים גדולים".

אם מגלוך הציפיות היו בשמיים, השחקן הכי אלמוני בהרכב של גיא לוזון היה עומר ניראון שלפני הטורניר כלל לא נספר כאופציה. "לא הצלחנו לעבור שלב, אבל יש פה חבורה של גברים ווינרים. אני מסתכל על הנבחרת, וזה לא זמן לדבר עליי אישית. אני גאה בכולם. הנבחרת הזו הגיעה לחצי גמר יורו, ויש פה שחקנים שמשחקים ברמות גבוהות. תפקידנו היה להתעלות".

ניראון יודע ש"מבחינה אישית, צברתי פה המון ניסיון והראיתי שאני שייך לרמות האלה. בשבוע האחרון התנתקתי לגמרי מכל המסביב. הגענו לכמה מצבים טובים וזה לא נכנס. אני לא חושב שהמקום האחרון בבית משקף את היכולת שלנו".

אוסקר גלוך, הנבחרת האולימפית. Robert Cianflone, GettyImages
הפנים קדימה. גלוך/GettyImages, Robert Cianflone

עוד שחקן שבנבחרת בנו עליו, בייחוד לאור הניסיון שצבר בשחטאר דונייצק, הוא הבלם סתיו למקין שנראה מאוכזב מאוד בסיום. "יש תחושת החמצה גדולה, אבל הראינו בכל משחק נחישות והכל הלך 'על קטנות'. הראינו יכולת שווה לכל נבחרת, וזה היה יכול גם להסתיים עם תשע נקודות. אנחנו מאוכזבים, אבל יש פה נבחרת מאוד מוכשרת שאני מאמין שתחזור לטורנירים גדולים. נגד יפן הראינו יכולת טובה. חטפנו את הגול כי זרקנו את כל הכלים קדימה וכבר היינו מותשים. זה מאכזב מאוד, אבל נמשיך קדימה. בכל משחק היינו שם, היינו צמודים. אנחנו מאוכזבים, כי רצינו לעבור שלב. עשינו הכנה טובה והיינו מאוד מאוחדים".

האחרון להתייצב מול המיקרופון היה עידו שחר, שהבהיר שוב כי המטרה אותה הציבו לעצמם בנבחרת לפני הטורניר הייתה העפלה לרבע הגמר - ולכן האכזבה הגדולה. "הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק, וזה לא קרה. קשה לי להסביר כרגע מה קרה. התאכזבנו, כי המטרה שלנו הייתה לעלות שלב. היו מספיק מצבים טובים לנצח את המשחקים והתפספס לנו טיפה. אני מקווה שנצליח להגיע לכל אולימפיאדה. זה לא דבר קל, אבל זו חוויה גדולה. המטרה הייתה לעלות שלב. אנחנו לא פחות טובים משום נבחרת, ולא מנסים להסתתר מאחורי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully