וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה יהיה הטנגו האחרון? הטור של דבורין

30.7.2024 / 13:00

לנבחרת הכדורגל הצעירה שלנו לא אבד הסיכוי באולימפיאדה, אך עליה להוכיח הערב מה היא שווה • הטור של דני דבורין

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון אחרי ההפסד לפרגוואי/יניב טוכמן

הלילה, סמוך לחצות, נדע האם נבחרת הכדורגל הצעירה שלנו רקדה את הטנגו האחרון במשחקי פריז, או שמא הכוכבים בשמיים האירו לה פנים והיא תעלה לשלב הבא של הטורניר האולימפי.

אומרים שבכדורגל אין הוקוס פוקוס, אבל אני יודע שבמשחק הפופולארי ביותר בעולם אין חוקים. לכן עדיין נותר לנו הסיכוי לעשות משהו במשחק האחרון של שלב הבתים. יפן שמולה תתייצב הנבחרת הצעירה הערב (ג') ב־22:00 כבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר ובמאזנה שש נקודות, בזכות ניצחונותיה על פרגוואי ומאלי. לישראל רק נקודה אחת, אבל עם תקווה גדולה להפתיע בעיקר את עצמה ואותנו.

משום שכבר ראינו הכול בספורט, איני מבטל את האפשרות שכך יקרה, אלא שבמקביל אי אפשר להתעלם מהיכולת הירודה שהציגה הנבחרת בתיקו מול מאלי ובהפסד שנחלה לנבחרת פרגוואי. אני מדגיש זאת מפני שתנאי ראשון להצלחה, בכל ענף ספורט, הינו ההכרה בחולשות ובשגיאות שבוצעו במשחקים שהפסידה - כי זה לא היה עניין של חוסר מזל, אלא של חולשה, היא בלטה לעין בעת שספגה מרגלי פרגוואי שני שערים בתוספת הזמן.

זהו עקב אכילס ידוע ומוכר של הכדורגל הישראלי לדורותיו. כאשר מנצחים בתוספת הזמן ניתן לדבר על אופי ונחישות, כאשר מפסידים בה, מחפשים תירוצים. אחרי כל אלה, כנראה שגורלו של המשחק יהיה תלוי יותר בנבחרת יפן מאשר בישראל, פשוט מפני שהיא טובה יותר, ובכל זאת ברור שעלייתה המובטחת לרבע הגמר כבר הורידה ממנה לחץ. ייתכן שזה עשוי להיות הגורם שישחק לטובת נבחרתנו: לנו יש מה להפסיד, ליפן לא.

הערב כאמור זו הזדמנות להוכיח שישראל טובה בהרבה מאיך שהיא נראתה ב־180 הדקות הראשונות של טורניר הכדורגל האולימפי.

בין דולגופיאט לגורבנקו

המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט לא אמר את מילתו האחרונה בפריז וכמוהו גם לא נסטיה גורבנקו, אבל בינתיים השניים היו על הפנים וזו האמת, כואבת ככל שתהיה. אתמול הייתה זו גורבנקו שסיימה את המשחה החזק שלה, 400 מעורב, בתוצאה הגרועה בכ־7 שניות משיאה. בשחייה, 7 שניות הן נצח ולכן זהו כישלון חרוץ.

אשר לדולגופיאט, למזלו, מתעמלים רבים היו אפילו חלשים ממנו, ולפיכך ניתנת לו ההזדמנות לבצע תרגיל המתאים לאלוף גדול. פשוט תוכיחו שאתה ונסטיה יכולים אחרת, לשם כך הגעתם למשחקים האולימפיים בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully