וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב: "פנינו לאצילי, יונה לא יימכר בשנתיים הקרובות"

30.7.2024 / 14:10

הבעלים אישר כי התקיימו שיחות עם החלוץ: "הוא הביע נכונות לשחק בבית"ר, בגלל הסכומים זה ירד מהפרק". על הסולחה עם אבוקסיס: "ליבנו את העניינים, הבנו את הטעויות שעשינו". יצחקי: "בנינו קבוצה טובה, אבל צריך להיות ריאליים ולא לצאת מפרופורציות"

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לקבל את השחקנים בשדה התעופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קיץ 2024 בכדורגל הישראלי עומד עד כה בסימן ההתעוררות של בית"ר ירושלים. הסגל המסקרן כולל מספר שחקני רכש מעניינים, הכניס את הקהל לטירוף, ובהתאם גם מכירת המנויים מתקדמת בקצב הנכון. היום (שלישי) חשפו הצהובים-שחורים את המדים החדשים לעונה הקרובה. מאוחר יותר נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת העונה, בנוכחות הבעלים ברק אברמוב, המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן ברק יצחקי. השלושה דיברו על הסגל, התקציב והמטרות לעונה הקרובה.

הבעלים ענה לשאלות עיתונאים, בין היתר על ההתעניינות של הקבוצה בעומר אצילי. אברמוב אישר שנעשתה פנייה לסוכניו של אצילי, וכי היו שיחות בנושא. "הבנתי שצריך לשלם 3 מיליון יורו לרשויות המס כדי שיחזור לשחק בישראל - וזה ירד מהפרק. אם זה היה רק עניין של שכר, הייתי נלחם עליו. הבנתי שהוא הביע נכונות לשחק בבית"ר. אם אצילי היה מחליט שהוא חוזר לישראל, בית"ר ירושלים הייתה נותנת פייט גדול כדי שישחק פה".

אברמוב הדגיש כי בית"ר ירושלים חייבת לסמן לה כמטרה התברגות בפלייאוף העליון. "מקווה שנעשה את החלק שלנו ונגרום לאוהדים לחייך. הקהל צמא לזה. ב-8 השנים האחרונות עשינו רק פעמיים פלייאוף עליון. זה לא משהו שאנחנו גאים בו, זה צריך להיות מאסט מבחינתנו".

"אנחנו לא מדגדגים בתקציב את מכבי תל אביב ומכבי חיפה", המשיך בעלי בית"ר. "אנחנו רוצים לעשות את הכי טוב שאפשר אבל צריך להיות מציאותיים. זה מועדון שנמצא בשיקום שלא נגמר. הצוות המקצועי קיבל ממני כל מה שהוא ביקש, נתתי מעבר למה שרציתי לתת. מקווה שהעונה תהיה מוצלחת, שנחייך בה ושהקהל ייהנה.

על העונשים שקיבלה הקבוצה בעונה שעברה בעקבות התנהגות האוהדים אמר אברמוב: "אנחנו פותחים עונה בראייה חיובית, ולא מסתכלים על מה שהיה. גם הקהל מבין את המשמעות של מה שהיה, האוהדים מתבגרים. הענישה הפרטנית שהמשטרה עושה תעזור לנו מאוד. מקווה שהשנה הקהל יעשה שינוי ויבין שהתפקיד שלו הוא לעודד ולדחוף את הקבוצה. קנס בשווי מיליון וחצי שקל שווה ערך ללהביא שחקן טוב כמו טוומאסי - לא חבל?".

אלמוג כהן, ברק אברמוב, ברק יצחגי בית"ר ירושלים. רוני כנפו
עונה חדשה, ציפיות חדשות. אברמוב, יצחקי ואלמוג כהן/רוני כנפו

על ירדן שועה: "הוא שחקן של בית"ר. נכון שהיה לו סעיף יציאה. לא הייתה הצעה ממשית, והוא נשאר שחקן בית"ר ירושלים". על עדי יונה: "אם אני מקבל 4 מיליון יורו עליו זה לא ישדרג את המועדון, אם נקבל 5-4 שחקנים טובים תמורתו, זה כן ישדרג את המועדון. עדי יונה לא למכירה, לא מאמין שבשנה-שנתיים הקרובות הוא יימכר. כל עוד הוא אומר שהוא רוצה לשחק בבית"ר הוא ישחק בבית"ר".

אברמוב שוחח גם על קפטן הקבוצה לשעבר אופיר קריאף: "הסברנו לו שמבחינה מקצועית הוא לא ממשיך. בגלל שהוא סמל עבור המועדון ועבורי, הצעתי לו להיות עוזר מאמן בנוסף לעוזר שיש לנו. ואם הוא לא רוצה להיות בצוות המקצועי שייקח את כל מחלקת הנוער עליו. לצערי הוא לא חזר עם תשובה חיובית. מאחל לו שיצליח אם יחליט להישאר שחקן. הדלת שלו תמיד פתוחה לחזור בעתיד לבית"ר ירושלים".

לסיום, בעלי בית"ר נשאל על הסולחה שערך עם מאמן הקבוצה לשעבר יוסי אבוקסיס, שעזב במהלך העונה שעברה. "אני ויוסי חברים בלי קשר לכדורגל. באותו יום במסיבת העיתונאים דיברתי בשמי ובשם האוהדים כי נפגעתי והם נפגעו. דיברנו, ליבנו את העניינים. הוא הבין את הטעות שלו, אני הבנתי את שלי. מאחל לו בהצלחה".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים עם ברק אברמוב, אלמוג כהן. רוני כנפו, מערכת וואלה
"פלייאוף עליון - מאסט מבחינתנו". אברמוב, יצחקי ואלמוג כהן/מערכת וואלה, רוני כנפו

המנהל המקצועי אלמוג כהן אמר במסיבת העיתונאים שהסגל קרוב להיות סופי, אך כי הקבוצה עדיין מחפשת להתחזק בשתי עמדות. "נדב נידם הוא אחת מהאופציות שיש לנו. עדיין לא החלטנו לגבי העמדה של הזר. נהיה על החלון תוך כדי תנועה ונראה מה הקבוצה צריכה".

על תקופתו במכבי נתניה כמנהל מקצועי אמר כהן: "עשיתי טעויות ואעשה טעויות. עשיתי הרבה טעויות שלמדתי מהם. השילוב עם ברק הוא מצוין. ייאמר לזכות ברק אברמוב שהוא נתן לנו יד חופשית בלרכוש שחקנים. הוא האמין בדרך שלנו".

מאמן הקבוצה ברק יצחקי: "מתחיל להיות וייב סביב הקבוצה, אבל צריך להיות ריאליים. לא לצאת מפרופורציות. בנינו קבוצה טובה, צריך עוד להתחזק. אני לא חושב שהקהל בטירוף רק כי החתמנו שחקנים. רואים את הדרך שנעשתה פה מסוף העונה שעברה. כל דבר שביקשנו, גם בדברים הבסיסיים, כמו מתחם טוב וארוחות לשחקנים - תמיד נענינו בחיוב. זה דברים שגורמים לשחקנים לרצות לבוא לבית"ר".

יצחקי הוסיף: "בסוף, אנחנו לא יכולים להתחרות בתקציבים של שלוש הקבוצות שנמצאות בטופ כרגע. אנחנו לא במספרים שלהם, אבל נעשה את הכי טוב שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully