וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינגס קאנגווה חתם בהפועל באר שבע: "מתרגש לחזור". פוקו שוחרר

30.7.2024 / 19:00

הזמבי בן ה-25, ששיחק בקבוצת הנוער של המועדון בעבר, נרכש מהכוכב האדום בלגרד וחתם לארבע שנים. הגאבונזי עזב

תקציר: הפועל באר שבע - צ'רנו מורה 0:0/ספורט1

הקשר הזמבי קינגס קאנגווה, חתם הערב (שלישי) ל-4 שנים בהפועל באר שבע. קאנגווה בן ה-25 שיחק בקבוצת הנוער של הפועל באר שבע, לפני שיצא למסע ברחבי אירופה. הוא חזר לבירת הנגב אחרי שנרכש מהכוכב האדום בלגרד. זאת לאחר שהשחקן כבר עבד בדיקות רפואיות וסיכם את כל תנאיו אל מול ראשי המועדון. כעת נותרו פרטים אחרונים רק בנוגע לאופי חלוקת התשלומים לכוכב האדום וכן השחרור הבינלאומי של השחקן.

הזמבי אמר אחרי החתימה: "אני מתרגש לחזור למועדון בו שיחקתי בעבר ונתן לי כלים רבים שעזרו לי במהלך הקריירה. יש לי זיכרונות נהדרים מהמועדון והעיר ואני בטוח שאשתלב כאן שוב במהרה. נכחתי באצטדיון טרנר כמה פעמים במהלך התקופה שלי במועדון, האווירה הייתה מדהימה ואני לא יכול לחכות לרגע בו אחווה אותה כשחקן הקבוצה".

אחרי ששיחק בנוער של הפועל באר שבע, קאנגווה חזר לזמביה וב-2019 נרכש על ידי ארסנל טולה הרוסית תמורת 250 אלף יורו. הוא שיחק במדיה שלוש שנים ובקיץ 2022 עבר לכוכב האדום בלגרד ששילמה עליו 1.5 מיליון יורו.

קאנגווה לבש את מדי הכוכב האדום 56 פעמים ושותף בשני המשחקים נגד מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות באוגוסט 2022. את העונה שעברה התחיל תחת ברק בכר, ובינואר הושאל לקורטרייק הבלגית.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

קינגס קאנגווה שחקנה החדש של הפועל באר שבע עם המנכ"ל גיא פרימור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
קאנגווה עם המנכ"ל גיא פרימור/אתר רשמי, הפועל באר שבע

עוד בבירת הנגב: באר שבע הגיעה לסיכום עם אנדרה פוקו על התרת חוזהו ועוד עזב את הקבוצה. הקשר הגאבונזי הצטרף בסוף אוגוסט. תופקד בעיקר בעמדת המגן הימני ורשם 31 הופעות בכל המסגרות.

חלוץ קבוצת הנוער נועם שחר הושאל להפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית. שחר, שכבש 15 שערים בכל המסגרות בקבוצת הנוער של האדומים, מחזיק בחוזה ארוך טווח והושאל במטרה לאפשר לו לצבור דקות וניסיון בקבוצת בוגרים. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully