וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חשפה את המדים. טוומאסי צפוי להיות בסגל לחדרה

30.7.2024 / 11:10

לפני מסיבת העיתונאים החגיגית לקראת פתיחת העונה, הירושלמים הציגו את התלבושות, כולל עיצוב ייחודי מוזהב לתלבושת החוץ. השחרור הבינלאומי מפאפוס אמור להגיע בזמן

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לקבל את השחקנים בשדה התעופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קיץ 2024 בכדורגל הישראלי עומד עד כה בסימן ההתעוררות של בית"ר ירושלים. הסגל המסקרן כולל מספר שחקני רכש מעניינים, הכניס את הקהל לטירוף, ובהתאם גם מכירת המנויים מתקדמת בקצב הנכון. היום (שלישי) חשפו הצהובים-שחורים את המדים החדשים לעונה הקרובה.

החולצות, שהושקו בשיתוף פעולה עם חברת UMBRO, איתה צועד המועדון בשנים האחרונות, הינן חולצות דרייפיט, 100% פוליאסטר, אשר קיבלו את קו העיצוב של המועדון בעונה הנוכחית. הצהוב התמידי, משולב עם השחור העוצמתי בצורת ברקים, אשר עושים את החולצה בית"רית מתחילתה ועד סופה. כמובן שמעל הסמל של המועדון מתנוסס הכוכב שלנו, לציון 6 האליפויות של המועדון.

החולצה השחורה היא חולצת החוץ של המועדון, והיא בהשראת "ירושלים של זהב" אשר לראשונה משולבים בה הצבעים שחור וזהב על חולצת המועדון. העיטורים מלווים את החולצה כולה ללא השרוולים שנשארים חלקים.

היום ב-14:00 תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת העונה, בנוכחות הבעלים ברק אברמוב, המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן ברק יצחקי. השלושה ידברו על הסגל, התקציב והמטרות לעונה הקרובה.

מדים בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מדי בית"ר החדשים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
מדים בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מדים בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

השחרור הבינלאומי של פטריק טוומאסי צפוי להגיע מפאפוס הקפריסאית עד מחר, והוא אמור להיכלל בסגל במשחק גביע הטוטו מחר נגד הפועל חדרה. אורי דהן התאושש מפציעה ויחזור גם הוא לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully