וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד הודה באירוע הפרישה: "לא הייתי פורש לולא ההצעה מברייטון"

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 11:29

חלוץ העבר כינס את חבריו הטובים אמש במסעדה בתל אביב ואמר: "הגשמתי את כל החלומות שלי כשחקן, לא הייתי יכול לסרב להצעה שקיבלתי"

תומר חמד ערך אתמול (שני) אירוע פרישה בתל אביב ביחד עם חברים מעולם הכדורגל ומחוצה לו. חמד, מלווה באשתו שונית, אירח במסעדה בתל אביב עשרות חברים מעולם הכדורגל ביניהם ליאור רפאלוב, אופיר מרציאנו, עומרי גלזר ואחרים וכן חברים מחוץ לעולם הכדורגל בין היתר כדי לציין את פרישתו ממשחק פעיל וכן להיפרד מהחברים, רגע לפני שהוא עוזב לאנגליה, שם יפתח בקריירה חדשה בברייטון. כזכור, חמד ישמש כמאמן אישי ומנטור של כשרונות באקדמיה ולמעשה יהיה אחראי על הליווי המקצועי ומחוץ למגרש של אותם כשרונות עד אשר ישתלבו בקבוצה הבוגרת. רגע לפני שהוא ממריא, התפנה חמד גם לסכם בקצרה את הקריירה שלו ושיתף שככל הנראה היה ממשיך כשחקן פעיל אפילו יותר מעונה אחת אם לא הייתה מגיעה ההצעה מברייטון.

תומר חמד עם ליאור רפאלוב. אור גפן,
תומר חמד עם חברו הטוב רפאלוב ובנות הזוג/אור גפן

"אני מודה לאל על הקריירה שזכיתי לה. מאז שהייתי ילד חלמתי ושאפתי להגיע הכי רחוק שאפשר ותודה לאל שהגשמתי את החלומות שלי והגעתי לליגות הטובות בעולם", אמר חמד, שהוסיף: "שיחקתי מול השחקנים הגדולים ביותר. עברתי הרבה רגעים גדולים ומרגשים בקריירה. קשה לי להצביע על אחד אבל ללא ספק ההגעה לליגה הספרדית הייתה בגדר חלום שהתגשם וכמובן אחרי הפציעה הקשה שעברתי, להצליח ולהגיע גם לפרמיירליג זה היה מעבר לכל דמיון".

תומר חמד. אור גפן,
תומר חמד עם אופיר מרציאנו/אור גפן

"אני אסיר תודה על מה שזכיתי לחוות בקריירה שלי - לשחק בשתי הליגות הטובות בעולם ולייצג את המדינה שלי במשחקי הנבחרת. זה מה שחלמתי עליו כילד ועבדתי קשה מאוד בשבילו כל יום ויום עד שזכיתי להגיע לרגעים האלה. בכל שלב בקריירה בתקופות טובות יותר ופחות האמנתי בדרך שלי. עשיתי כל מה שביכולתי כדי להיות הכי טוב שאני יכול וידעתי שבסופו של דבר זה תלוי רק בי".

חמד התייחס כאמור גם לרגע בו החליט לפרוש ואמר: "ההחלטה לפרוש הגיעה בעיקר לאור ההצעה של ברייטון. ללא ספק הייתי יכול להמשיך לשחק בארץ עוד מספר שנים. ברגע שהגיעה הצעה בסדר גודל הזה בשלב כזה בקריירה אי אפשר לסרב לה, וזה משהו ששווה לוותר בשבילו על עוד עונה או שתיים כשחקן".

"אני מלא ציפייה והתרגשות לקראת האתגר החדש. אין הערכה גדולה יותר מכך שקבוצת פרמיירליג בסדר גודל של ברייטון רואה בי כאיש הנכון לפתח ולקדם את שחקני הבית שלה. יש לי אחריות גדולה, אני מתחיל משהו חדש וכמו שעשיתי כשחקן גם עכשיו אעשה הכל ואעבוד קשה כדי להיות הכי טוב שאני יכול ובכדי להמשיך להתקדם ולהגיע הכי רחוק שאפשר".

הגיעו להיפרד באירוע אינטימי במסעדת היאסו: רותם כהן ואשתו שי רגע אחרי שהכריזו על הריון שני, אירית רחמים ובן הזוג יאיר פיליפ, ירדן הראל, ליקי רוזנברג, ישראל אטיאס, מאור מליקסון, איתן טיבי, דודו אוואט, אריאל הרוש, עדן שמיר ללא גפן פרימו, בת הזוג שמייצגת אותנו באולימפיאדה, בירם כיאל, דור מיכה, בן שהר, אופיר מרציאנו, עמרי גלזר עם אשתו שירה מורג, רותם חטואל, דניאל ברק ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully