וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדור חוזר אליו: ספרא יחתום על העסקה תוך 48 שעות?

30.7.2024 / 7:15

סוגיית גרינברג לקראת פיתרון, המכשולים הנוספים לא גבוהים וכעת כולם בהפועל תל אביב מחכים לצעד הבא של הבעלים המיועד. למרות שהתבשרו שהם לא בתוכניות: אלטמן וצ'יבוטה יישארו?

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 4:2/ספורט1

לאחר שדייויד מינצברג הגיע להבנות עם האחים ניסנוב והבהיר כי גם מול זאב גרינברג המגעים מתקדמים, נראה כי אחרי שתיפתר סוגיה זאת לא אמורים להיות מכשולים מהותיים נוספים בדרך להפיכתו של אדמונד ספרא לבעלים החדש של הפועל תל אביב.

מעבר לבעלים הקודמים, ספרא דרש ממינצברג להפחית משמעותית את התחייבויות בעונה הקרובה והדברים נעשים לאורך הקיץ, אך עדיין לא הושלמו. המכירה של הישאם לאיוס ועזיבה של שחקנים כמו עומרי אלטמן ומאוויס צ'יבוטה אמורה לקדם זאת. מעבר לכך, ספרא עדיין דורש התחייבויות מספקות לכך שלאחר בוררות בין מינצברג לבועז תושב, הכסף יועבר ישירות למועדון ואף אחד מהצדדים לא ייקח את הנושא הלאה לבית המשפט.

מעשית, אחרי שתיגמר סוגיית גרינברג, כל עוד ספרא לא מקבל "רגליים קרות", הוא אמור לחתום על הסכם הרכישה בתוך 48-72 שעות. השאלה היא מה באמת עובר בראש של ספרא, מי האנשים שמשפיעים עליו והאם הוא באמת עשוי לחזור בו ברגע האחרון. העובדה שנשאר בתמונה עד עכשיו היא סימן טוב לכך שישלים בסוף את המהלך, אך כמו שאמרו אתמול בהפועל תל אביב: "עד שאין עסקה חתומה, אין עסקה".

אדמונד ספרא, איש העסקים המעוניין לרכוש את הפועל תל אביב. תנועת אור, אתר רשמי
כמעט הכל מוכן. ספרא/אתר רשמי, תנועת אור

בצד המקצועי, מסאי דגו מתחיל השבוע את משחקי גביע הטוטו ולא יודע עדיין מה יהיה הסגל שלו לעונה הקרובה. חלק מהתקציב אמור להגיע מעזיבה של שחקנים כמו אלטמן וצ'יבוטה, אך הדברים נראים רחוקים כרגע. לאף אחד מהשניים אין כרגע הצעה אטרקטיבית ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר השניים או לפחות אחד מהם יישאר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully