וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה רק עליו: הצל שירחף מעל פטריק טוומאסי ובית"ר

29.7.2024 / 9:00

רף הציפיות סביב הגנאי מרקיע שחקים, אבל בגיל 30, אחרי קריירה מפוספסת, הוא חייב לקחת את עצמו בידיים ולהימנע מהבעיות שעצרו אותו. החדשות הטובות: איתו או בלעדיו, לבית"ר יש שלל אופציות בהתקפה. וגם: מהו שכר השחקנים וכמה מנויים נמכרו

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לקבל את השחקנים בשדה התעופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בגיל 30, פטריק טוומאסי מגיע לבית"ר ירושלים לעוד אתגר בקריירה, אך כזה שלא בטוח שהיה לו עד היום. בבית"ר הנוכחית הוא היהלום של החלון הזה, הקהל בטירוף סביבו וכולם מסביב מצפים ממנו להראות את אותם דברים שהראה בעונת השיא שלו במכבי נתניה (לעונה השנייה נגיע בהמשך), עונה בה נתניה להטה והגנאי נראה כמו שחקן כנף חלומי שהגדולות ירדפו אחריו.

אבל ההתלהבות זו אולי קצת מסוכנת. טוומאסי שחקן איכותי, אך לא מנהיג. הוא מוכשר, אבל תמיד יש סביבו סימן שאלה. אומרים עליו שיש לו את הכשרון לרמות הגבוהות, אך לא את האופי. בשנה השנייה במכבי נתניה היה לא מעט דם רע בינו לבין המועדון. הוא נעלב שלא הבהירו שהוא פצוע, הקהל מצידו כעס על המיני-שביתה שעשה, וכששמוסיפים את האכזבה שלו מהחוזה בנתניה והעובדה שמשפחתו לא שהתה איתו כאן, ברור מדוע הדרך לסיום הרומן הייתה קצרה.

כך או אחרת, זה הרבה מעבר לקדנציה שלו במכבי נתניה. גם בגיל לא צעיר עבור שחקן מקצועני, טוומאסי עדיין לא מימש את הכישרון שלו. הוא לא המתאמן הכי חרוץ או השחקן שאוהב לרוץ כמו אריה באימונים, אך בשנה שהיה לו כאן טוב הוא היה מעל הליגה. שוב, יותר מדי פעמים בקריירה היה לו לא טוב והוא לא הביא את עצמו לידי ביטוי. אולי עכשיו, בגיל 30, גם הוא מבין שלא יהיו עוד הרבה הזדמנויות.

פטריק טוומאסי, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הרכש הנוצץ של החלון יצדיק את עצמו? טוומאסי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טוומאסי אוהב לשחק בכנף שמאל, אך כל עוד ירדן שועה נמצא הוא ישחק בימין. בכלל, בית"ר מסודרת בכנפיים. בנוסף לטוומאסי ושועה, יש לה את טימו מוזי וסילבה קאני. שועה וטוומאסי הם השמות ה"סקסיים" יותר, אך מוזי נתן מחנה אימונים מצויין, בימין ומשמאל, והוא בא להילחם על מקומו בהרכב. בינתיים סילבה קאני נדחק קצת הצידה. גם נהוראי דבוש מתוכנן לקבל דקות בהתקפה, ונראה שבאמת יהיה קרב עיקש על כל דקת על משחק בחלק הקדמי.

בית"ר הגיעה עד כה לשכר שחקנים של כ-18 מיליון שקלים ובנוסף משלמת שני מיליון על רכישות. למעשה, היא סיימה את מסגרת התקציב. לפחות בשלב זה שאבי באביקה ירד מהפרק והקבוצה תנסה לרוץ בגביע הטוטו עם שחקני הסגל הנוכחי כדי להבין מה היא יכולה להוציא מכל אחד. רק לאחר מכן היא תקבל החלטות בנוגע להמשך, גם בהתאם לרמת ההכנסות ומסגרת התקציב.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
ברק אברמוב בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אלמוג כהן וברק יצחקי מחפשים את השם ש"ידליק" אותו. אברמוב/קובי אליהו

הקבוצה מכרה בינתיים כ-6,700 מנויים. סביר להניח שאם היא תגיע ל-10,000, ברק אברמוב ייתן לצוות אור ירוק לעוד שחקן משמעותי לחלק הקדמי. אצל אברמוב זה עניין של אנרגיות, אם הוא מתלהב מהשחקן שהוא רואה - הוא הולך עם ההצעה הכספית רחוק. הוא שמע על טוומאסי ו"נדלק", אבל בינתיים אלמוג כהן וברק יצחקי מנסים למצוא עוד שחקן שיגרום לבעלים לא לחשוב פעמיים ולחרוג ממסגרת התקציב.

למרות הרצון להחזירו למועדון, השכר והעלויות של עומר אצילי לא בסדר הגודל של בית"ר (או של כל קבוצות אחרות בישראל) כל עוד עניין המיסוי על הפרק. אבל החלון פתוח עד ל-20 בספטמבר והרבה דברים יכולים לקרות בשוק - עם זרים או ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully