וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א עדיין לא של ספרא: המכשולים שמעכבים את העסקה

28.7.2024 / 9:50

מינצברג והבעלים המיועד כבר הודיעו על סיכום, אך מספר סוגיות מרחיקות את החתימה על ההסכם. סימני השאלה והפשרה שספק אם תגיע

שליחנו לפריז יניב טוכמן לאחר הפסד הנבחרת האולימפית לפרגוואי/יניב טוכמן

דייויד מינצברג ואדמונד ספרא אומנם פרסמו לפני זמן מה הודעה משותפת על סיכום עסקת העברת הבעלות על הפועל תל אביב, והחתימה נראתה כמו עניין של זמן, אך לאחרונה מסתמן שהדברים עוד ייקחו זמן, אם בכלל.

בין מינצברג למאיר תושב ישנו הסכם חתום על בוררות בין הצדדים בנוגע לחובות עבר, אך אדמונד ספרא רוצה לוודא שכל חובות אלה אכן ישולמו לאחר בוררות, ומבצע מספר פעולות כדי לוודא זאת.

הראשונה, הוא רוצה להסיר את כל התביעות שיש כנגד המועדון על ידי הבעלים הקודמים, איציק ניסנוב וזאב גרינברג, שתובעים את המועדון על כך שערבויות שנתנו חולטו.

מעבר לכך, ספרא רוצה לוודא שבסיום הבוררות בין הצדדים הכסף שמינצברג ותושב יעבירו לנאמנות, אכן יועבר למועדון בהתאם להחלטת הבורר. כרגע, מבחינה משפטית ישנן פרצות בהסכם שיכולות לגרור את האירוע הרבה מעבר לבוררות.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
הרבה קצוות לסגור. מינצברג/דני מרון

למעשה, לא מדובר רק בבעיות טכניות אלא במכשולים כספיים שעדיין לא נפתרו ויחייבו את הצדדים למצוא פתרונות על מנת שהקבוצה תעבור לידי אדמונד ספרא.

גם בנוגע למניות הקבוצה, למרות שמינצברג דיבר על דילול הבעלים הקודמים והעברת 100% לקרן ההשקעות שלו, משפטית זה לא יכול להיעשות באופן חד צדדי. אם לא יהיו הבנות לשביעות רצונם של הבעלים הקודמים ולחתימתם על העברת המניות, מינצברג לא יוכל לבקש לכנס את הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל ולהעביר את הקבוצה לאדמונד ספרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully