וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טירוף, לא דמיינתי שקצת נדליק אותם וזה מה שנקבל"

27.7.2024 / 6:45

אוהדי בית"ר ירושלים נכנסו לשיגעון בעקבות קיץ של תקווה, המנהל המקצועי אלמוג כהן ציפה ובכל זאת הופתע. רף הציפיות? חייב פרופורציות. וגם: השחקנים שננזפו אחרי האימון וישיבת התקציב שתקבע אם יצטרפו עוד שני זרים

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לקבל את השחקנים בשדה התעופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קרוב לאלף אוהדים בשדה התעופה, יותר מ-5000 באימון - אווירת טירוף בבית"ר ירושלים. לא במקרה המנהל המקצועי אלמוג כהן סיכם זאת כשאמר לעובדי המועדון אתמול: "באתי בשביל הטירוף הזה, אבל לא דמיינתי שקצת נדליק אותם וזה מה שנקבל. חייבים לעשות עונה טובה ולהרוויח את זה".

אין ספק שהאווירה בבית"ר ירושלים שונה לגמרי הקיץ. העובדה שהקיץ עובר שקט, בונים את רוב הסגל כבר ביולי וגם מייצרים עניין, זאת סיבה למסיבה עבור אוהדי בית"ר שמשוועים סוף סוף לקבוצה שתחזור לפחות לשיפולי הצמרת.

זה לא שהגיעו לבית"ר עילויים מקצועיים ובכסף גדול. רוב אוהדי הקבוצה לא ראו את סילבה קאני משחק, לא יודעים איך גיל כהן נראה ויודעים על ז'אן מרסלן שהוא גבוה. פטריק טוומאסי זה שם "סקסי" שבאמת נתן בוסט לטירוף, אך עדיין, רף הציפיות צריך להיות פרופורציונלי, היות שלא מעט אוהדים נסחפים וכבר החלו לדבר על אליפות.

ההגעה של ברק יצחקי והכדורגל החיובי בפיניש של העונה שעברה התחילו את הטירוף, הישארות של שחקנים מבוקשים כמו עדי יונה וירדן שועה (נכון לעכשיו) היא משהו שלא רגילים לראות בבירה והחיבור לזרים כמו סילבה וסורו מייצרים אווירה של משהו אחר באוויר.

בתוך כל ההצגה הזאת, אוהדי בית"ר צריכים לדעת להיזהר. ככל שהקבוצה אטרקטיבית יותר, היא גם חשופה יותר. על שירים וקריאות גזעניות משלמים מחיר יקר ברפורמה החדשה, אתמול אפילו חלק מהשחקנים נגררו לשירי נאצה על אף שהוזהרו וננזפו קשות על כך.

בית"ר כבר הגיעה לסף תקציב שכר השחקנים שלה. בשלב הזה שאבי באביקה יקר עבורה ולא יגיע אם קבוצתו לא תסכים להשאילו ללא תמורה. השבוע תיערך ישיבת תקציב שבה ניתן יהיה להבין אם יש כסף ליותר משחקן אחד. לא מן הנמנע כי לפחות בשלב הזה יצורף רק שחקן אחד וייסגר הסגל - שחקן התקפה או קשר 8, כאשר כרגע מכוונים לשחקן בעלות סבירה ולא במחיר של 250 אלף יורו שכר.

מה הסיכוי שיצטרפו שני שחקנים? זה כבר תלוי בקצב רכישת המנויים ונותני החסות שתגייס הקבוצה בשבועות הקרובים. רק עליה בצפי ההכנסות תביא לחיזוק משמעותי נוסף בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully