וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 זרים בסגל, 4 בליגה: מייקל קייזר חוזר להפועל חולון

25.7.2024 / 12:02

הפורוורד/סנטר האמריקאי, שזכה עם הסגולים וגיא גודס באליפות ב-2022, מתקמבק אחרי שנתיים: "זה מראה שטוב לשחקנים אצלנו", אמר היו"ר איתן לנציאנו

הפועל חולון סגרה היום (חמישי) באופן מעשי את הסגל שלה לפתיחת עונת 2024/25, כשבישרה על שובו של מייקל קייזר. בכך יהיו לסגולים חמישה זרים - כשרק ארבעה מהם יירשמו בטופס למשחקי ליגת העל.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

שחקן הפנים האמריקאי, שיחגוג 33 בתחילת העונה, בישר כבר שלשום על חזרתו לקבוצה. הוא הופיע במדי חולון בעונת 2021/22 תחת המאמן גיא גודס, שהתקמבק גם הוא לקראת העונה הקרובה, ויחד הם זכו באליפות המדינה והגיעו לפיינל פור של ליגת האלופות.

קייזר, שרשם ממוצעים של 10.4 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בליגה, שיחק מאז עזיבתו את הארץ בבילבאו הספרדית, בסמסונספור הטורקית ובשצ'צ'ין הפולנית. "הוא יביא לנו את הניסיון, ההגנה, האתלטיות והאנרגיות שאנחנו צריכים בשביל להיות קבוצה עמוקה אנרגטית וקשוחה", אמר גודס.

מייקל קייזר שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
הוא כבר היסטוריה בחולון. מייקל קייזר בחגיגות האליפות ב-2022/קובי אליהו

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "אני שמח על חזרתו של מייקל. כששחקן חוזר לקדנציה שנייה, זה מראה על כך שטוב לשחקנים אצלנו. יש לנו זיכרונות טובים ממנו, והוא מתאים לאופי של חולוניה. סיימנו לבנות את הסגל לעונה הקרובה, ואני שמח שהעמדנו סגל איכותי ומסקרן ועכשיו התפקיד של הצוות המקצועי הוא לחבר את הפאזל ושל הקהל שלנו להצביע ברגליים, לעשות מנוי ולשבור שיא מנויים".

כך ייראה הסגל החולוני (למעט שני שחקנים צעירים שישלימו אותו):

גארדים - ניב משגב, יפתח זיו, אלייז'ה מיטרו-לונג, ג'יילן אדאמס
פורוורדים - דקאראי טאקר, קייזר, נתנאל ארצי, יותם חנוכי, אליעד טל
סנטרים - מרכוס בינגהאם, עידן זלמנסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully