וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעלים עשו הכל כדי שאישאר": רומן סורקין מאשר שחתם במכבי ת"א

25.7.2024 / 11:47

רשמית: ה-MVP של העונה שעברה ימשיך בצהוב עד 2029. אם גם תמיר בלאט יישאר לצידו, האלופה תצליח בסופו של דבר לשמור על כל הנכסים הישראלים, על אף ניסיונותיה של הפועל תל אביב למשוך אותם

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

שבוע בדיוק אחרי הסיכום, רומן סורקין אישר היום (חמישי) שחתם לחמש שנים נוספות במכבי תל אביב, עד 2029. המהלך מגיע על רקע חיזורים אינטנסיביים מצד הפועל תל אביב, שקיוותה "לגנוב" את שחקן העונה בליגת העל מיריבתה המושבעת, והציעה לו סכומי עתק.

סורקין היה חתום על חוזה לעונה הקרובה במכבי תל אביב, אולם קיבל שדרוג משמעותי מ-375 אלף דולר שהיה אמור להרוויח לשכר המוערך ב-800 אלף דולר. בחוזהו הקודם הייתה אפשרות יציאה ל-NBA אותה ניסה לממש הקיץ עם הופעותיו במדי גולדן סטייט בליגת הקיץ, אולם לעת עתה ויתר על החלום האמריקאי, וימשיך ביד אליהו עם חוזה כמעט היסטורי במונחים ישראליים.

השחקן, שיחגוג בעוד כשבועיים את יום הולדתו ה-28, צפוי לחלוק את הקו הקדמי עם ג'יילן הורד, חסיאל ריברו, ווניין גבריאל וג'ייק כהן. במידה שיחד איתו יישאר גם תמיר בלאט, שסגר כבר לפני כשלושה שבועות - ורק עכשיו, לאחר פערים שהתגלו ברגע האחרון של המגעים, תצליח מכבי לשמור על הנכסים הישראלים שלה במחיר גבוה בהרבה מזה שהייתה אמורה לשלם עליו. מלבדם כהן, ג'ון דיברתולומיאו ורפי מנקו ימשיכו, וייתכן שגם וויל ריימן ייכלל בסגל.

רומן סורקין מכבי תל אביב עם פרס ה-MVP. דני מרון
לא הולך לשום מקום. סורקין/דני מרון

המגעים עם השניים היו סבוכים וממושכים, ובכל אחד נדרשה התערבות אישית של בעלי המועדון כדי להגיע לסיכום ולחתימה. סורקין רמז על כך בסרטון ששלח מלאס וגאס, ושהופץ על ידי מחלקת המדיה של המועדון: "לכל אוהדי מכבי תל אביב היקרים, שלום. אני רוצה לספר לכם שאחרי שלוש שנים ביחד חתמתי לעוד חמש שנים במכבי, בבית שלי. אני רוצה להודות לבעלים ולמועדון שעשו הכל כדי שאישאר. לא יכול לחכות לראות אתכם כבר ולהילחם איתכם על כל התארים ועל כל המטרות שלנו , ובמיוחד שמירת צלחת האליפות".

"רומן הוא עוגן במכבי תל אביב, והעובדה שהוא ממשיך איתנו בחוזה ארוך טווח חשובה לנו מאוד", הדגיש המאמן עודד קטש. "היכולות והגיוון שהוא מביא למגרש מוכרים וידועים, ואין לי ספק שיש לו עוד לאן לצמוח ולהשתפר אצלנו במכבי".

"הבאנו אלינו למכבי את רומן סורקין לפני שלוש שנים, כשראינו את הפוטנציאל שלו", הזכיר המנהל המקצועי, אבי אבן. "כולנו עדים לתהליך, ההתקדמות וההתבגרות שלו בשנים האחרונות ואני מאוד גאה בו על כך. ההתאמה בין רומן למועדון הכדורסל מכבי תל אביב היא טובה מאוד והוכיחה את עצמה. הוא חלק מהגרעין שהוביל את מכבי בשנים האחרונות ויוביל אותה בשנים הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

העונה הקרובה תהיה כבר הרביעית של רומן סורקין במדי מכבי תל אביב, ובכל שנה עלה עוד מדרגה. בעונה החולפת, בה נבחר לשחקן העונה בזירה המקומית, סיפק 16.2 נקודות (67% לשתיים, 49% מהשלוש), 5.9 ריבאונדים וחסימה ב-23 דקות לערב בעונה הסדירה. בפלייאוף תרם 14.9 נק' (56% מעבר לקשת), 6.8 ריב' ו-1.3 חסימות. ביורוליג לקח חלק ב-32 משחקים, הציג איום בקליעה מבחוץ והעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-15:45 דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully