וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מאות אוהדי בית"ר קיבלו את השחקנים בשדה התעופה

25.7.2024 / 6:43

הקבוצה חזרה ממחנה האימונים בבולגריה וזכתה לקבלת פנים חמה: אבוקות הודלקו, שועה הונף על הכתפיים. מרסלן התלהב, אריאל הרוש נחת עם אשדוד וספג גידופים

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לקבל את השחקנים בשדה התעופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר עיכוב של מספר שעות, נחתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בית"ר ירושלים בישראל בחזרה ממחנה האימונים בבולגריה, כאשר מאות אוהדים המתינו לה בקבלת הפנים בשדה התעופה, שרו ,עודדו את השחקנים, הדליקו אבוקות, הרימו את ירדן שועה על הכתפיים ויצרו אווירת איצטדיון בשדה התעופה. הבלם הצרפתי החדש ז'אן מרסלן התלהב מאוד מהגעת הקהל והאווירה מסביב. אגב, הבלם ביקש מהשחקנים והצוות לקרוא לו "ארי" בעקבות שמו האמצעי, אריסון.

מי שסבל מהאירוע היה שוערה לשעבר של בית"ר, אריאל הרוש, שנחת באותה השעה בשדה התעופה עם מ.ס אשדוד וזכה לקללות וגידופים. גם הפועל ירושלים הייתה במטוס עם בית"ר בדרך חזרה ארצה.

נכון לעכשיו ישנה התלהבות גדולה בקרב אוהדי בית"ר לקראת העונה שבפתח, שקיבלה עוד בוסט עם חתימתו של הזר החמישי פטריק טוומאסי לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת, כאשר הקבוצה צפויה לצרף זר נוסף בחלק הקדמי וקשר ישראלי על מנת להשלים את הסגל.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

אוהדי בית"ר ירושלים בשדה התעופה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חגיגה בשדה התעופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מי שלא נחת עם הקבוצה הוא מיגל סילבה שטס הביתה לחזור עם משפחתו. טוומאסי עצמו צפוי לנחות בישראל בתחילת השבוע הבא ולהצטרף לקבוצה. אורי דהן שהיה פצוע במהלך המחנה צפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully