וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו צפוי לפתוח בשער: "יש סגל שצריך לעשות את זה"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 21:18

השוער השלים את האימון המסכם ויעלה עם זריקה נגד צ'רנו מורה במוקדמות הקונפרנס ליג (ה', 20:00, ספורט1). קוז'וך מתלבט בחוד בין תורג'מן לשושנאצ'ב, ובעמדת הבלם בין בלוריאן לבאריירו

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

דריכות בהפועל באר שבע רגע לפני האימון המסכם הערב לקראת המשחק מול צ'רנו מורה במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט1). השוער אופיר מרציאנו היה בספק להתמודדות עם היריבה מבולגריה, אבל הצליח להשלים את האימון המסכם וצפוי לעלות עם זריקה. ניב אליאסי כידוע פצוע ובכל מקרה נמצא עם הנבחרת הצעירה במשחקים האולימפיים, ובמקרה ומרציאנו לא יכול לשחק, בן גורדין יהיה השוער הבא לעמוד בין הקורות.

הערב כאמור תערוך באר שבע את האימון המסכם כשעושה רושם שהמאמן מתלבט מאוד בין אלון תורג'מן לבין ארתור שושנאצ'ב בחוד. התלבטות נוספת של קוז'וך היא בין אור בלוריאן למריאנו באריירו במרכז ההגנה, בעוד גיא מזרחי יאייש את עמדת המגן הימני.

"חשוב אחרי המשחק מול מכבי חיפה לרשום תוצאה טובה ולהתחיל ברגל ימין את המסע האירופאי", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שיש חיסורים, אבל יש סגל שצריך לעשות את זה".

שוער הפועל באר שבע, בן גורדין. ברני ארדוב
על הספסל בכוננות. גורדין/ברני ארדוב

קוז'וך דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "מדובר במשחק קשה נגד יריבה טובה שהיא מאוד מאומנת. למדנו אותם ונקווה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני יודע שיש עשרות אלפי אנשים שתומכים בנו מהבית, ונעשה הכל בכדי להביא להם אושר מחר".

יוני סטויאנוב הצטרף ואמר: "למדנו אותם, רואים את הוידאו, עובדים קשה כמו שעבדנו כל הקיץ. נעשה כל מה שאנחנו יכולים בכדי לעלות שלב. כמובן שהיינו רוצים לשחק בארץ עם האוהדים שלנו, אבל נצטרך לעשות הכל בכדי לעבור את המשחקים האלה גם אם זה לא בארץ".

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, גיא מזרחי, אור בלוריאן, איתן טיבי, הלדר לופס, שי אליאס, רועי גורדנה, יוני סטויאנוב ,גיא בדש, רותם חטואל, ארתור שושנאצ'ב.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע אור בלוריאן. ברני ארדוב
הוא או באריירו? בלוריאן/ברני ארדוב

משחק הגומלין בין הקבוצות יתקיים ביום חמישי הבא (20:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully