וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טוומאסי. המטרה של בית"ר: חלק קדמי עוצמתי

24.7.2024 / 6:39

גם לאחר צירוף אקס מכבי נתניה, הצהובים-שחורים לא מרימים ידיים בנוגע לשאבי באביקה והולכים בכל הכוח על ההתקפה. ומה עם אצילי?

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

בבית"ר ירושלים ממשיכים לבנות את הפאזל וסימנו אתמול (שלישי) וי על זר חמישי - פטריק טוומאסי. אלמוג כהן היה בקשר עם שחקן הכנף לאורך כל הקיץ אך המספרים ורצון השחקן להיות קרוב למשפחתו לא איפשרו עסקה עד אשר בשבועיים האחרונים התנאים הבשילו והצדדים החלו בשיחות שהסתיימו בסיכום כבר שלשום.

כעת מעוניין הצוות המקצועי בזר נוסף להתקפה, כנף-חלוץ. הרצון הגדול הוא לצרף את שאבי באביקה אך בשלב זה קבוצתו לא מוכנה להשאילו בחינם או בסכום נמוך ובבית"ר בודקים אופציות נוספות.

הצירוף של טוומאסי העלה השערות לגבי עתידו של ירדן שועה, שלא מסתיר את רצונו להשיג את החוזה הגדול בחו"ל. מבחינת בית"ר, שועה, טוומאסי, מיירון ג'ורג' ובאביקה או זר אחר בחלק הקדמי ייאבקו על שלושה מקומות עם גיבוי של טימו מוזי, סילבה קאני ונהוראי דבוש.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

להשלמת הסגל תצרף הקבוצה שחקן בעמדת 6-8 ישראלי. אם ישוחרר בהמשך החלון ממכבי תל אביב נדב נידם הוא עדיין אופציה, אך במועדון ישנה סבלנות לעמדה זאת.

ההתעניינות של ברק אברמוב בצירוף עומר אצילי יצרה טירוף בקרב אוהדי הקבוצה, כאשר גם לאחר החתמת טוומאסי אמר הבעלים כי אצילי זה שובר שיוויון בקנה מידה אחר ואם יווצרו התנאים להחתים אותו הוא יילך עליו בכל הכח, בהבנה שכמות המנויים וההכנסות יגדלו משמעותית עם צירופו. בשלב הזה ההערכות הן כי בשל בעיות המיסוי הלא פשוטות, אצילי עשוי לשחק בחו"ל בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully