וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזענות נגד אסייתים? תקיפה מחרידה במשחק כדורסל בארה"ב

23.7.2024 / 12:15

המשטרה פתחה בחקירה אחרי ששחקן צעיר דרך בעוצמה ובכוונה על ראשו של נער אחר. הסרטון הפך ויראלי, גולשים רבים טענו לגזענות

תקיפה מחרידה במשחק כדורסל נערים/X (לשעבר טוויטר)

סרטון שכולל אלימות קשה במהלך משחק כדורסל הפך לוויראלי ב-X (לשעבר טוויטר) וסייע לפתיחתה של חקירת משטרה בעיר אלמידה שבקליפורניה. במוקד נער בן 13 שתקף באלימות מחרידה נער ששיחק בקבוצה היריבה ללא סיבה נראית לעין.

ביום ראשון נערך משחק כדורסל בין שתי קבוצות נערים באולם שבאוניברסיטה באלמידה. על פי הסרטון שפורסם בהמשך גם במהדורת החדשות בערוץ האזורי - שחקן מקבוצה אחת ניסה לחטוף את הכדור לשחקן מהקבוצה השנייה ותוך כדי המאבק הספורטיבי - האחרון נפל. בזמן שהוא היה על הרצפה, הגיע שחקן יריב נוסף ודרך על ראשו בעוצמה ובכוונה תחילה. פשע מכוער.

הסרטון לא קל לצפייה והוא הבעיר את חמתם של הגולשים. הנער המותקף הוא חבר בקבוצת טומקבו יונייטד, שמורכבת משחקנים ממשפחות פיליפינו-אמריקאיות. הנער שפגע בו, מקבוצת פייטונ'ס פלייס, הוא שחום עור וברשת רבים האשימו אותו בגזענות נגד אסייתים. בקבוצות הכחישו וסיפרו שהיו משחקים קודמים ומעולם לא היו תקריות גזעניות.

תקיפה מחרידה במשחק כדורסל נערים/X (לשעבר טוויטר)

הוריו של נער המותקף, אווה ורודריק גינגאב, הגישו תלונה במשטרה ולתקשורת אמרו: "הוא היה על הרצפה והילד הזה פשוט בא ודרך לו על הראש. רואים את כל הנעל שלו על הפרצוף של בננו. זו הפעם הראשונה שהוא סיים משחק כדורסל עם זעזוע מוח".

האם אווה הוסיפה: "אם לא יעשו שום דבר, הילד הזה יחשוב שמה שהוא עשה זה בסדר. הוא יחשוב שלא מענישים על דבר כזה, שהוא יצליח להתחמק ממעשה כזה גם בעתיד".

קבוצת פייטונ'ס פלייס הודיעה שהנער התוקף הושעה ושקרוביו "מחפשים עזרה שתסייע לו לשלוט ברגשות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully