וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקובאיטיס סיכם במכבי תל אביב, סורקין חתם על החוזה

23.7.2024 / 11:30

אחרי הודעת הפרידה מברצלונה, הרכז הליטאי יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. שחקן הפנים הישראלי אישר סופית את חזרתו

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם רוקאס יוקובאיטיס, ובכך היא קרובה למלא סוף סוף את עמדת הרכז המיותמת. יוקובאיטיס בן ה-23 החזיק בחוזה לעונה נוספת בברצלונה, עליו חתם במהלך העונה החולפת, אולם על פי הודעת המועדון מוקדם יותר היום, "ההסכם הותר בהסכמה הדדית, ובסיועו של השחקן".

יוקובאיטיס יחתום על חוזה לשנתיים מובטחות במכבי תל אביב, עם אופציה לעונה שלישית. הוא יגיע על תקן יורשו של לורנזו בראון, ויהיה השחקן הליטאי השלישי שלובש את המדים הצהובים מאז שרונאס יאסיקביצ'יוס - שאף הוא הגיע לתל אביב מברצלונה, וסימאס יסאיטיס.

יוקובאיטיס (1.93) יחגוג בתחילת העונה את יום הולדתו ה-24, וכבר צבר ניסיון של שש שנים ביורוליג - מחציתן בז'לגיריס קובנה ומחציתן בברצלונה. בשתי הקבוצות הוא שימש רכז מחליף, ואשתקד רשם ממוצעים של 5.3 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק תחת המאמן רוג'ר גרימאו.

את מרבית שנותיו כשחקן בוגר העביר יוקובאיטיס אצל שרונאס יאסיקביצ'יוס, והקיץ החליטה בארסה לממש את סעיף היציאה מחוזהו. ז'לגיריס פנתה בניסיון למשוך אותו בחזרה אליה, כפי שעשתה עם איגי בראזדייקיס (שהתקמבק מאולימפיאקוס), אולם כניסתם של הצהובים שינתה את העלילה.

לאחרונה הגיע עם הנבחרת הלאומית למרחק ניצחון אחד בלבד מהעפלה למשחקים האולימפיים בפריז, ותרם 8.8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק בטורניר הקדם אולימפי בפורטו ריקו. אחר כך יצא לליגת הקיץ בלאס וגאס, ועמד על 9.8 ו-3.8 בהתאמה במדי ניו יורק ניקס.

רוקאס יוקובאיטיס, שחקן נבחרת ליטא. Teck Lim, GettyImages
פוטנציאל גדול שטרם מומש. יוקובאיטיס/GettyImages, Teck Lim

מלבד יוקובאיטיס, הצהובים מתקדמים עם מהלך נוסף. אחרי שרומן סורקין סיכם על חוזה חדש ומשודרג לחמש שנים במועדון, הוא חתם על החוזה ובכך למעשה אישר סופית את חזרתו לקבוצה אחרי שניסה להשיג חוזה ב-NBA, ובמקביל היה מחוזר על ידי הפועל תל אביב. במסגרת החוזה החדש, סורקין אמור להרוויח כ-800 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully