וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה אישרו שקאשצ'וק היה מועמד, אך ירד מהפרק. סק נחת

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 15:27

במועדון לא הכחישו עניין בקיצוני ששוחרר משחטאר דונייצק וכיכב בסבאח, אך בשלב זה הוא לא יצטרף. הסנגלי שב אב ארצה ויצטרף לאימונים. אביה של החטופה דורון שטיינברכר: "שמח שדיא סבע כאן"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל באר שבע במפגש האירופיות/ספורט1

באתר האוקראיני "ליגיונרס" דווח היום (שני) שמכבי חיפה מעוניינת בשחקן הכנף אולכסי קאשצ'וק, שסיים חוזה בשחטאר דונייצק בסוף העונה האחרונה. קאשצ'וק בן ה-24 עשוי להצטרף לירוקים, כשנציגים מטעם המועדון כבר יצרו קשר עם השחקן - כך נטען.

עם זאת, זמן קצר אחרי הדיווח,גורמים במכבי חיפה אישרו שהשחקן אכן היה מועמד, אלא שבשלב זה מועמדותו ירדה מהפרק. קאשצ'וק הוא שמאלי שמשחק בעיקר באגף ימין. בעונה האחרונה היה שותף לזכייתה של שחטאר בדאבל האוקראיני, אבל ערך רק 12 הופעות בכל המסגרות ותרם ארבעה שערים לצד בישול אחד. את סבאח, היריבה הראשונה של מכבי חיפה באירופה העונה, המועמד מכיר היטב: במדיה הוא סיפק כמושאל את העונה הכי טובה שלו בקריירה, עם 16 שערים ו-10 בישולים בליגה באזרבייג'אן ב-2022/23. בנוסף, לפני התקופה בסבאח יצא קאשצ'וק גם להשאלה של כשנתיים וחצי במאריופול האוקראינית.

מי שכן נחת היום בישראל זהו עבדולאי סק. כידוע, הבלם הסנגלי נעדר מכל תקופת ההכנה לעונה מסיבות אישיות ובאישור המועדון. עם שובו ארצה כעת, הוא יצטרף מיידית לאימונים, כבר מחר לאימון הבוקר. במכבי חיפה מקווים שיוכל לעמוד לרשותם בקרוב, אבל מבינים שהוא יזדקק לזמן וייכנס לעניינים בהדרגה.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
לא כולם מתנגדים לחזרתו. דיא סבע/ברני ארדוב

בעניין אחר, בצל סאגת דיא סבע שמעסיקה את אנשי המועדון, במכבי חיפה זכו לחיזוק מפתיע בהחלטה להחזיר את השחקן לקבוצה. רוני, אביה של האוהדת החטופה דורון שטיינברכר, יצא להגנתו של סבע. האב אמר לוואלה ספורט לאחר שהשתתף בטקס שערך המועדון להעלאת המודעות להחזרת החטופים: "אני שמח שדיא סבע חלק ממכבי חיפה. הסתכלתי עליו בטקס, והוא עליי, ואני חושב שהעניין יצא מפרופורציות. כאבא של חטופה, העניין הזה מאחוריי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully