וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאס יוקובאיטיס בדרך לחתימה לשלוש שנים במכבי ת"א

22.7.2024 / 9:15

סוף סוף מצאה רכז? השיחות בין האלופה לליטאי (23, 1.93), ששיחק בשלוש העונות האחרונות בברצלונה, מתקדמות בכיוון חיובי לקראת הסכם ארוך טווח. וגם: מה השתבש לאחר שסוכמו כל התנאים עם תמיר בלאט?

מחוץ לקווים, 21.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

דווקא עמדת הרכז היא אחת האחרונות שנותרו פתוחות בסגל המתחדש של מכבי תל אביב, אבל ייתכן שגם היא עומדת בפני סגירה. הצהובים מציעים לרוקאס יוקובאיטיס חוזה ארוך טווח לשלוש עונות, ונראה שהשיחות מתקדמות באופן חיובי.

יוקובאיטיס (1.93) יחגוג בתחילת העונה את יום הולדתו ה-24, וכבר צבר ניסיון של שש שנים ביורוליג - מחציתן בז'לגיריס קובנה ומחציתן בברצלונה. בשתי הקבוצות הוא שימש רכז מחליף, ואשתקד רשם ממוצעים של 5.3 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק תחת המאמן רוג'ר גרימאו.

את מרבית שנותיו כשחקן בוגר העביר יוקובאיטיס אצל שרונאס יאסיקביצ'יוס, והקיץ החליטה בארסה לממש את סעיף היציאה מחוזהו. ז'לגיריס פנתה בניסיון למשוך אותו בחזרה אליה, כפי שעשתה עם איגי בראזדייקיס (שהתקמבק מאולימפיאקוס), אולם כניסתם של הצהובים לתמונה עשויה לשנות את העלילה.

רוקאס יוקובאיטיס במדי ברצלונה מול חסיאל ריברו. Lluis Gene/AFP, GettyImages
ישתפו פעולה בעונה הקרובה? רוקאס יוקובאיטיס מול חסיאל ריברו/GettyImages, Lluis Gene/AFP

אם ינחת ביד אליהו, יוקובאיטיס יהיה הרכז הליטאי הראשון במדים הצהובים מאז שאראס. לאחרונה הגיע עם הנבחרת הלאומית למרחק ניצחון אחד בלבד מהעפלה למשחקים האולימפיים בפריז, ותרם 8.8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק בטורניר הקדם אולימפי בפורטו ריקו. אחר כך יצא לליגת הקיץ בלאס וגאס, ועמד על 9.8 ו-3.8 בהתאמה במדי ניו יורק ניקס.

וממי שמכבי תל אביב מקווה לצרף, לזה שכבר סיכם - אך עדיין לא נשאר. לפני כשבועיים וחצי דיווחנו על סגירת התנאים בין האלופה לבין תמיר בלאט לשנתיים נוספות תמורת 1.3 מיליון דולר (בטעות נכתב כאן כי הוא כבר חתם). הכל היה מוכן להכרזה הרשמית על הארכת חוזהו, ובשלב החלפת טיוטות ההסכם התגלעו פערים בסעיפים שאינם קשורים לשכרו.

בינתיים מתנהלות שיחות בין הצדדים בניסיון למצוא פתרון לסאגה המתמשכת, שהחלה כבר בחודש מאי עם החלטתו של הרכז הישראלי לצאת מהחוזה המקורי שנחתם אשתקד ולהפוך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully