וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איימו עלינו, אבל ראינו מעט דגלי פלסטין והרבה של ישראל"

21.7.2024 / 19:11

סילבן אדמס, בעלי "ישראל פרמייר טק", סיכם טור דה פראנס מוצלח מבחינת הקבוצה: "איימו לשבש את המרוץ, אבל מחאות לא נראו. הצגנו את השם ישראל ל-15 מיליון צופים שניצבו בצדי המסלול וליותר מ-2 מיליארד צופים בטלוויזיה". דרק ג'י סיים במקום התשיעי

מחוץ לקווים, 21.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

קבוצת האופניים "ישראל פרמייר טק" סיימה הערב (ראשון) את הטור דה פראנס בעיר ניס שבצרפת - כאשר ההסכמה הכללית היא שהיתה זו ההופעה האיכותית ביותר שהציגה בחמשת הפעמים שבהם השתתפה במרוץ האופניים הגדול מכולם.

למרות ש"ישראל פרמייר טק" לא השיגה ניצחון באחד מ-21 הקטעים (כפי שעשתה שלוש פעמים בשתי הופעותיה הקודמות), נמסר מטעמה: "הקבוצה הציגה לראשונה איכויות גבוהות כמעט בכל אחד מהשלבים וגרפה תוצאות בהתאם: 12 פעמים סיימו רוכביה בעשירייה הראשונה, ארבע פעמים השיגו פודיום (מקום שלישי) ובפעם הראשונה בתולדות הקבוצה מסיים רוכב שלה - הקנדי דרק ג'י - בעשירייה הראשונה בדירוג הכללי".

ג'י צליח להתחרות כמעט כתף אל כתף עם טובי הרוכבים בעולם בטור הזה בשלבי העליות הקשים ביותר. היום, בקטע נגד השעון ממונאקו לניס - הגן על המקום התשיעי בדירוג הכללי.

דרק גיי, רוכב ישראל פרמייר טק. ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
הגן על המקום התשיעי בדירוג הכללי. ג'י/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג
תמיכה בישראל פרמייר טק בטור דה פראנס. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
"ראינו הרבה יותר דגלי ישראל"/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

הבעלים סילבן אדמס הדגיש שהושג ניצחון בזירה נוספת וחשובה לא פחות על רקע ארועי ה-7 באוקטובר ומצב ישראל בעולם: "בעיני הדבר החשוב ביותר - הצגנו את השם ישראל ל-15 מיליון צופים שניצבו בצדי המסלול וליותר מ-2 מיליארד צופים בטלוויזיה. איימו עלינו במחאות והפגנות, איימו לשבש את המרוץ, אבל מחאות לא נראו ומעט מאד דגלי פלסטין. למעשה ראינו הרבה יותר דגלי ישראל. כאשר רכבתי בעצמי מדי יום עם מדי הקבוצה על המסלול שמעתי הרבה קריאות תמיכה, מה שמראה שיש לנו המון ידידים בעולם האופניים ובכלל. השונאים הם לא אוהדי ספורט.

"התרגשתי עד דמעות כאשר אירחנו בטור הזה את שני הגיבורים מבארי, אבידע בכר ושרון שבו. הם בעיניי סמל לתקומת ישראל, לסירוב לוותר, והיכולת המופלאה להתגבר על הנורא מכל. הם העניקו לנו, לרוכבים ולכולנו, השראה אדירה בטור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully