וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנה של הפועל חיפה: תנאים בעייתיים, סגל קצר וכוכב בהמתנה

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 20:59

שחקני הקבוצה מתארים תמונת מצב מדאיגה מקפריסין: במחנה "אין תנאים לכדורגל", הנבחנים הובאו "רק כדי לצאת ידי חובה ולקיים שגרת אימונים". במקביל, גיא מלמד מחכה לשדרוג וצובר תסכול. המועדון בתגובה: "טענות שקריות". אומוניה אראדיפו ניצחה 1:2 במשחק אימון

מחוץ לקווים 18.07.2024/אולפן וואלה

הפועל חיפה נראית טוב עד כה במשחקי האימון שלה, אך בקרב השחקנים מותחים ביקורת חריפה על ההכנה לעונה הקרובה. שחקנים בקבוצה ששוחחו עם וואלה! ספורט סיפרו על תנאים לא אופטימליים בלשון המעטה במחנה האימונים, וכן על חום כבד מאוד ששורר בקפריסין.

"יש כאן חום מוגזם, מלון רגיל בלי תנאים לקבוצת כדורגל, ונסיעה של רבע שעה למגרש כדי להתאמן. זה לא מחנה רגיל כמו שאנחנו מכירים", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "זה פשוט מרגיש מחנה כדי לצאת ידי חובה, וכל זה בזמן שקבוצות אחרות נמצאות במתקנים טובים".

בנוסף, השחקנים מתלוננים על סגל קצר מאוד. "עושה רושם שהביאו נבחנים רק כדי שיהיה אפשר לקיים שגרת אימונים כמו שצריך", תיאר זאת אחד השחקנים.

במקביל, כוכבה של הקבוצה גיא מלמד מצפה לשדרוג משמעותי בחוזהו ובקרב השחקנים חוששים שבהיעדר שדרוג כזה, החלוץ יעשה מאמצים לעבור לקבוצה אחרת. מלמד נראה בכושר מצויין גם בהכנה וממשיך את היכולת מהעונה שעברה, ובקבוצה מבינים שאובדן של החלוץ או תחושות מרמור מצידו, יהיו מכה אנושה.

שלושת הנבחנים של הפועל חיפה,  סיריל ביאלה, אנדראס אוונגולו, פייר בארדי. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
לא ברמה? הנבחנים של הפועל חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

בצוות המקצועי מצפים לחיזוק של עוד כמה שחקנים. במקביל, בהנהלה ממשיכים לעסוק בניסיונות להגיע להסדר מול ההסתדרות כדי למנוע את פינוי הקבוצה ממתחם קרית חיים בשבוע הבא. "חבל שההסתדרות לא חושבת על מאות ילדים שיישארו בלי בית", אמרו גורמים במועדון.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה לידיעה: "הטענות על תנאי האימון שקריות. לגבי הנבחנים, שניהם עם עבר בליגה הצרפתית. אחד מהם גם שחקן נבחרת בורקינה פאסו".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

בתוך כך, הפועל חיפה הפסידה 2:1 לאומוניה אראדיפו, העולה החדשה לליגה הבכירה בקפריסין, במשחק הידידות השני שלה במחנה האימונים הערב (ראשון). הקשר מבורקינה פאסו דראמן סאלו שנכנס כמחליף השווה זמנית בדקה ה-70 אחרי בישול נהדר של איתי בוגנים שפרץ ממחצית המגרש.

הרכב הפועל חיפה: יואב ג'רפי, תמיר ארבל, דור מלול, פרנן מאיימבו, אורן ביטון: איתמר נוי, נאור סבג, לירן סרדל, יונתן פרבר, דור חוגי, גיא מלמד. כן שיחקו: ניב אנטמן, ג'ורג' דיבה, פייר בארדי (נבחן צרפתי), ינון אליהו, דראמן סאלו, ניב טובול, איתי בוגנים, דמיטרי אנטילבסקי, סיריל ביאלה (נבחן מבורקינה פאסו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully