וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה בטוחים: "כשכל השחקנים יחזרו יהיה סגל עוצמתי"

21.7.2024 / 8:10

במועדון מבינים שנדרש פיתרון מהיר לסיטואציה הסבוכה סביב סבע, ומחכים לסק שצפוי להחמיץ את סבאח. סירוטה וסולטאני סחטו מחמאות

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל באר שבע במפגש האירופיות/ספורט1

שביעות רצון במכבי חיפה למחרת הניצחון 0:3 אמש (שבת) על הפועל באר שבע במשחק האירופיות של גביע הטוטו. ברק בכר היה מרוצה מהתצוגה של שחקניו והחמיא להם, בייחוד על המחצית השנייה.

מי שזכה למחמאות גדולות היה אלכסנדר סירוטה, שבהופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה רשם משחק שקט ובטוח. בחיפה החמיאו גם לתומאס סולטאני ששמר על רשת נקייה.

"היו הרבה דברים טובים במשחק", אמר גורם במועדון, והצהיר: "כשכל השחקנים יחזרו, יהיה פה סגל עוצמתי". הירוקים מחכים לחזרה של עבדולאי סק, שעל פי הערכות ינחת בקרוב ויחל בהכנות לעונה. בכל מקרה, בחיפה לא מעריכים שסק ייקח חלק בצמד המפגשים מול סבאח.

אולכסנדר סירוטה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הרשים. סירוטה/ברני ארדוב

הסוגייה שהעסיקה את המועדון לאחרונה נגעה לדיא סבע, ואתמול אכן היה ניתן לשמוע שריקות בוז לעבר השחקן כאשר הוא נכנס כמחליף. בחיפה ציינו גם את האוהדים הרבים שעודדו את הקשר, אך גם במועדון מבינים שחשוב שהעניין ייפתר כמה שיותר מהר. שחקנים בקבוצה עשויים לבקש מראשי ארגוני האוהדים לתת את הטון בעניין סבע ולפייס את הקהל - אך עושה רושם שבשלב זה האוהדים חצויים.

"דיא הוא שחקן הקבוצה ויהיה פקטור חשוב העונה. התקבלה החלטה להחזיר אותו, והיא לא תשתנה", אמרו במועדון. "נקווה שממשחק למשחק נראה יותר עידוד משריקות בוז".

הקבוצה תמריא בהמשך השבוע להונגריה לקראת המשחק הראשון מול סבאח. שריף כיוף ועלי מוחמד ייכנסו להרכב שפרט לכך, צפוי להיות כמעט זהה לזה שפתח אתמול.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
דיא סבע, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הסערה נמשכת. סבע/ברני ארדוב

במקביל למשחקים, בחיפה ממשיכים בניסיונות לבנות את הקבוצה כאשר מלבד סק, איתן אזולאי, שון גולדברג ועיליי פיינגולד שיחזרו בהמשך, בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת עומר אצילי. חיפה תנסה לצרפו וממשיכה לחפש קשר התקפי זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully