וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה פשוט אסון!": האצן השתחצן - והפסיד בצורה הכי משפילה שיש

20.7.2024 / 8:51

ג'ייק אודי-ג'ורדן, כוכב עולה בן 16, היה בדרך הבטוחה לנצח בפער גדול את ריצת 200 המטרים באליפות אירופה. אלא שאז הוא הוריד את הרגל מהגז

מחוץ לקווים 18.07.2024/אולפן וואלה

ג'ייק אודי-ג'ורדן למד אמש (שישי) לקח שלא ישכח לעולם. הספרינטר בן ה-16 פתח בסערה את מוקדמות 200 המטרים שלו באליפות אירופה עד גיל 18 בסלובקיה, השיג לעצמו מרווח ביטחון והוריד את הרגל מהגז, תוך שהוא משוכנע שיחצה בקלילות ראשון את קו הסיום.

לא כך היה, כפי שבוודאי הבנתם. הבריטי בן ה-16 חישב לא נכון את המטרים שנותרו, ואפשר לשלושה אצנים - לא פחות - לעקוף אותו. "זה פשוט אסון!", אמרו השדרים הבריטים. "הוא ילמד לקח בצורה המאוד, מאוד קשה. ב-150 המטרים הראשונים זו היתה הופעה מופלאה".

אודי-ג'ורדן, שמחזיק בשיא אישי מרשים של 20.55 שניות, ראה את בראם פרסון השבדי מסיים ראשון עם 21.79 שניות, אחריו את סמואל קרהוג הדני עם 21.95 ואז את מתיו גביו השוויצרי, עם 21.95 שניות. הוא עצמו הגיע רק רביעי, עם 22.12 שניות - ובכך הודח מהתחרות, במקום להעפיל לשלבי ההכרעה אולי עם התוצאה הטובה ביותר במוקדמות.

"הכל בסדר", התעקש הבריטי הצעיר. "זו אשמתי, אני לא יכול לכעוס על אף אחד חוץ מעל עצמי. קרה מה שקרה". ברשתות החברתיות חלק שתי תמונות מהמירוץ וכתב: "דברים קורים מסיבה מסוימת. חיים ולומדים. אתה עדיין צעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully