וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלופות של הפועל ת"א לג'קירי: טיילר קוק וג'אקורי וויליאמס

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 14:38

למרות המגעים המתקדמים, הניגרי עשוי לוותר על ההצעה מהאדומים. צסק"א מוסקבה אותתה לו כי היא מעוניינת שיישאר. האלטרנטיבות המוכרות שהוכנו: הסנטרים ששיחקו בעונה החולפת בבדאלונה ובהפועל ירושלים

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

בהפועל תל אביב קיוו להשלים את העברתו של טוניה ג'קירי מיד לאחר החתימה עם פטריק בוורלי, אבל מכינים אלטרנטיבות למקרה שהסנטר הניגרי לא יגיע.

על אף המגעים המתקדמים, שנראו לפני פחות מ-48 שעות כקרובים לחתימה, עדיין לא ברור לחלוטין אם ג'קירי יגיע ויאחד כוחות מחדש עם שותפיו לשעבר בפנרבחצ'ה, ג'ונתן מוטלי והמאמן סטפנוס דדאס (ששימש בטורקיה כעוזרו של דימיטריס איטודיס). אחת האופציות העומדות בפניו היא להמשיך בצסק"א מוסקבה, שאותתה לו כי היא מעוניינת שיישאר לעונה נוספת לאור הצטיינותו בפלייאוף של ליגת ה-VTB וחלקו בזכייה באליפות.

טיילר קוק שחקן מכללת איווה. Brean Kekjht, GettyImages
בקרוב אצל דדאס? טיילר קוק/GettyImages, Brean Kekjht

למקרה שג'קירי יירד מהפרק, סימנו האדומים שני סנטרים שהם מכירים היטב כחלופות אפשריות: טיילר קוק וג'אקורי וויליאמס. קוק (26, 2.03) החליף במהלך העונה את צ'ינאנו אונואקו בבדאלונה, ושוחרר ממנה בסיומה לאחר שתרם 9.5 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ.

וויליאמס (30, 2.03) הגיע בינואר השנה להפועל ירושלים, כדי למלא את מקומו של מוריס אנדור. בשלבים האחרונים של העונה הוא מצא עצמו מחליף גם את זאק הנקינס, שעזב את ישראל לאחר מתקפת הטילים והכטב"מים מאיראן. האמריקאי העמיד ממוצעים של 12.2 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בליגת העל, ואם יעבור לתל אביב - הוא יאחד כוחות עם עוז בלייזר ששיחק לצידו בארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully