וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין סיכם ל-5 שנים במכבי ת"א, שכרו: 800 אלף דולר

18.7.2024 / 11:00

הצהרת כוונות של הצהובים: על אף החיזורים מצד הפועל תל אביב, שחקן הפנים שניסה הקיץ להשיג חוזה ב-NBA, קשר את עתידו בקבוצה עם חוזה עד 2029. שכרו המשודרג יציב אותו כאחד הישראלים היקרים בתולדות מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

הצהרת כוונות של מכבי תל אביב. הצהובים הודיעו היום (חמישי) כי סיכמו עם רומן סורקין על חוזה חדש לחמש עונות נוספות, עד קיץ 2029. המהלך של מכבי תל אביב מגיע על רקע חיזורים אינטנסיביים מצד הפועל תל אביב, שקיוותה "לגנוב" את MVP ליגת העל בעונה החולפת מיריבתה המושבעת, והציעה לו סכומי עתק.

סורקין היה חתום על חוזה לעונה הקרובה במכבי תל אביב, אולם האריך את החוזה בארבע שנים נוספות. בחוזהו הקודם הייתה אפשרות יציאה ל-NBA אותה ניסה לממש הקיץ עם הופעותיו במדי גולדן סטייט בליגת הקיץ, אולם נראה שלפי שעה הוא ויתר על החלום האמריקאי, וימשיך ביד אליהו עם חוזה גבוה מאוד, כמעט היסטורי במונחים ישראלים.

בחוזהו המקורי סורקין היה אמור להרוויח בעונה הקרובה 375 אלף דולר, וכעת שכרו יגדל ביותר מפי שניים, ויעמוד על כ-800 אלף דולר בעונה. מדובר בחוזה כמעט היסטורי עבור שחקן ישראלי, בסכומים שאליהם התקרבו רק עומרי כספי ועודד קטש בעבר.

רומן סורקין. דני מרון
צהוב. סורקין/דני מרון

העונה הקרובה תהיה כבר הרביעית של רומן סורקין במדי מכבי תל אביב, ובכל שנה עלה עוד מדרגה. בעונה החולפת, בה נבחר לשחקן העונה בזירה המקומית, סיפק 16.2 נקודות (67% לשתיים, 49% מהשלוש), 5.9 ריבאונדים וחסימה ב-23 דקות לערב בעונה הסדירה. בפלייאוף תרם 14.9 נק' (56% מעבר לקשת), 6.8 ריב' ו-1.3 חסימות. ביורוליג לקח חלק ב-32 משחקים, הציג איום בקליעה מבחוץ והעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-15:45 דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully