וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פטריק בוורלי: גם טוניה ג'קירי קרוב לחתימה בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 23:54

לא עוצרים: האדומים עומדים להשלים את העברתו של הסנטר הניגרי של צסק"א מוסקבה, ששיחק ב-2023 עם ג'ונתן מוטלי תחת סטפנוס דדאס בפנרבחצ'ה. אם יבוא, הוא יהיה הזר השביעי בסגל

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

החתמתו של פטריק בוורלי לא סוגרת את הסגל של הפועל תל אביב, והיא כבר שוקדת על השלמת המהלך הבא: טוניה ג'קירי קרוב לחתימה, ואמור להצטרף לקבוצה המתהווה.

ג'קירי (2.12), שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-30, שיחק בעונה החולפת בצסק"א מוסקבה והעמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק בליגת ה-VTB. הוא הגיע לרוסיה אחרי ארבע עונות רצופות ביורוליג, שבמהלכן ביסס את מעמדו כסנטר הגנתי משלים. באחרונה שבהן, כששיחק בפנרבחצ'ה, הוא חלק את העמדה עם ג'ונתן מוטלי תחת סטפנוס דדאס ששימש אז כעוזר המאמן.

טוניה ג'קירי שחקן באסקוניה. BSR Agency, GettyImages
יחבור למוטלי ודדאס? ג'קירי/GettyImages, BSR Agency

הניגרי עומד על ממוצעי קריירה של 6.7 נקודות ו-5.4 ריבאונדים במפעל הבכיר באירופה עם פנר, אוניקס קאזאן, באסקוניה ווילרבאן, שבכל אחת מהן שיחק שנה אחת. בשמונה שנים ביבשת הישנה הוא החליף שמונה קבוצות, ואת דרכו החל בקיץ 2016 בבאנוויט באנדירמה.

אם יחתום, ג'קירי יהיה הזר השביעי בסגל של האדומים, וישלים את הקו הקדמי הכולל את מוטלי, בן בנטיל, תומר גינת, עוז בלייזר ומירון רוינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully