וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קודם האוזניים של טראמפ ועכשיו שלנו": שרה את ההמנון והפכה לבדיחה

16.7.2024 / 18:14

זמרת הקאנטרי אינגריד אנדרס הוזמנה למשחק בייסבול חגיגי כדי לשיר את ההמנון האמריקאי. הביצוע היה כל כך מזעזע והשחקנים התאפקו לא לצחוק. האזינו בעצמכם

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

שמענו כבר ביצועים גרועים להמנון האמריקאי, אבל אינגריד אנדרס, זמרת קאנטרי פופולארית מאוד, שברה כל שיא אפשרי והפכה לבדיחת רשת. זמרת הקאנטרי נבחרה לשיר את ההמנון האמריקאי ביום שני במהלך אירוע מיוחד של ליגת הבייסבול האמריקאית (MLB). ברגע שהיא התחילה לזמר, היה ברור שזה יהיה משהו לדראון עולם, מכל הסיבות הלא נכונות.

אינגריד זייפה לגמרי במהלך הביצוע וכמעט קרעה את המיקרופון שלה. האמת, זה היה כל כך גרוע שכמה שחקנים נראו כאילו הם עומדים להתפוצץ מצחוק.

לדוגמה, קחו את אלק בוהם מהפילז... המצלמה צדה אותו במהלך השיר, והוא ניסה להתאפק מול חיוך רחב שהתפשט על פניו. אותו דבר לגבי שחקנים אחרים שעמדו ליד וצפו בכל זה... היו הרבה פנים מבולבלות - ואפילו יותר גילויי חוסר שביעות רצון נשמעו מהקהל. לא היו הרבה תשואות... אלא יותר צעקות הלם ואימה וגם השוואות לפרגי.

האזינו לביצוע ה"מצמרר"

וזה הביצוע של פרגי..

למי שלא יודע, אז פרגי היתה הזמרת שביצעה את ההמנון באולסטאר של ה-NBA ב-2018. גם היא הפכה לבדיחה גדולה בגלל הביצוע הזייפני שלה, אבל נראה שאינגריד היא "המלכה החדשה".

כמובן שגם התגובות ברשת לא איחרו להגיע ואחד הגולשים כתב: "קודם האוזניים של טראמפ ועכשיו שלנו". אחר עקץ וכתב: "פרגי שומעת את זה והיא יכולה לצאת מהבית שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully