וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלב זה: סאן מנחם לא ימשיך במכבי חיפה

15.7.2024 / 17:48

עד כה לא נמצא תפקיד מקצועי או ניהולי עליו הסכימו הצדדים, ולמרות מערכת יחסים טובה, כרגע שחקן העבר לא יהיה חלק מהמערכת. בעקבות השאלות והעברות הצעירים ייתכן ועפולה לא תשאול שחקן מהירוקים העונה

מחוץ לקווים, 15.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שחקן העבר של מכבי חיפה סאן מנחם לא ימשיך בשלב זה במערכת. מנחם היה מועמד לתפקיד אחראי על המושאלים, אך לוואלה ספורט נודע בשלב זה אין הסכמות בין הצדדים על איוש תפקיד מסוים ולפחות בשלב זה מנחם לא ימשיך במערכת בתפקיד מקצועי. אגב, את התפקיד של אחראי מושאלים יאיישו מתוך הצוות של המנהל המקצועי גל אלברמן.

בעניין אחר, ייתכן ולראשונה מאז תחילת שיתוף הפעולה עם הפועל עפולה הקבוצה מהלאומית לא תשאל אף שחקן מהירוקים לעונה הקרובה. בעפולה בנו על שישה שחקנים, תמיר ארבל, ינאי דיסטלפלד, ליאם חרמש, עומר דהן, ירין לוי וחמזה שיבלי, אלא שבפועל לוי עבר לבית"ר ירושלים, ארבל להפועל חיפה, דיסטלפד להפועל ירושלים, בעוד חרמש לא מחזיק בחוזה ומנסה למצוא קבוצה בארץ או בחו"ל ושיבלי מעוניין לשחק בליגת העל.

בין עפולה לחיפה מערכת יחסים טובה מאוד אך כזכור כבר לפני כחודש בשיחה בין הצדדים הוברר השיתוף פעולה יצומצם וכעת כאמור ייתכן ואף שחקן כלל לא יעשה את הדרך אותה עשו בעבר שחקנים דוגמת שריף כיוף, עילאי חג'ג', רועי אלימלך ואחרים.

סאן מנחם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא ימשיך אצל הירוקים? סאן מנחם/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה תפגוש בשבת הקרובה את הפועל באר שבע למשחק האירופאיות בגביע הטוטו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully