וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן אזולאי חתם ל-4 שנים במכבי חיפה: "האווירה פה מטורפת"

14.7.2024 / 11:43

מכבי חיפה שילמה 1.2 מיליון יורו והעבירה למכבי נתניה גם את מאור לוי, הקשר בן ה-22 עבר לסגנית האלופה אחרי מו"מ ארוך ויעמוד לרשותו של בכר רק אחרי הטורניר האולימפי. אלברמן: "הוא מתאים מאוד לסגנון המשחק שלנו". הצביעו בסקר: המחיר מוגזם או ריאלי?

מכבי חיפה מודיעה על החתמת איתן אזולאי/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של איתן אזלואי. הקשר בן ה-22 הגיע ממכבי נתניה בעסקה שכללה העברה של 1.2 מיליון יורו ליהלומים, כשבנוסף מאור לוי עושה את הדרך ההפוכה.

מכבי חיפה תהיה הקבוצה השלישית בקריירה של אזולאי. הוא התחיל את דרכו בקבוצת הבוגרים של מכבי פתח תקוה בעונת 2020/21 ואחרי כשנתיים נמכר למכבי נתניה בסכום שמוערך ב-2.2 מיליון שקלים.

אזולאי שיחק בנבחרת הנערים של ישראל וממנה הוקפץ היישר לנבחרת הצעירה. הוא לא יהיה חלק מהמשחקים הרשמיים הראשונים של מכבי חיפה בגביע הטוטו ובאירופה, מכיוון שהוא נכלל בסגל הסופי של הנבחרת האולימפית למשחקי פריז 2024.

1.2 מיליון יורו ומאור לוי: מה דעתכם על המחיר ששילמה מכבי חיפה לנתניה על איתן אזולאי?

מחיר מוגזם
מחיר ריאלי
עסקה מצוינת
550 משתתפים
לצד יעקב שחר: איתן אזולאי חותם בשורות מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"המועדון הזה הכי גדול בארץ". אזולאי/אתר רשמי, מכבי חיפה
לצד הבעלים יעקב שחר והמנהל המקצועי גל אלברמן: איתן אזולאי חותם בשורות מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אלברמן: "בטוחים שאיתן יוסיף המון כישרון, יכולת אישית ויתאים למרקם הקבוצתי"/אתר רשמי, מכבי חיפה

אחר החתימה אמר לאתר הרשמי של הירוקים: "זו התרגשות גדולה. כל מי שמשחק בישראל יודע עד כמה המועדון הזה הכי גדול בארץ. האווירה פה בסמי מטורפת ואני כבר מחכה לשחק פה".

המנהל המקצועי של מכבי חיפה, גל אלברמן: "אנו עוקבים אחרי איתן זמן רב ומשוכנעים שימשיך את גרף ההתקדמות שלו במדים הירוקים. איתן מתאים מאוד לסגנון המשחק של הקבוצה ואנו בטוחים שיוסיף המון כישרון, יכולת אישית ויתאים למרקם הקבוצתי. אנו רוצים לאחל לאיתן הצלחה עם הנבחרת במשחקים האולימפיים בפריז, ולאחריהם השתלבות קלה ומהירה במועדון. בהצלחה וברוך הבא איתן אזולאי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully