וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיסים בלמעלה מ-2,000 יורו: הולנד בטירוף לקראת חצי הגמר

נתנאל ציגלר, שליחנו לגרמניה

9.7.2024 / 17:43

יותר מ-75 אלף הולנדים צפויים להגיע לדורטמונד, אך ההתאחדות קיבלה רק 8,000 כרטיסים לחצי הגמר מול אנגליה (רביעי, 22:00, ספורט1). המחירים, הצעדה והעיר הכתומה

תקציר, רבע הגמר: הולנד - טורקיה 1:2/ספורט1

התרגשות שיא בהולנד לקראת חצי גמר יורו 2024 מחר (רביעי) מול נבחרת אנגליה בזיגנל אידונה פארק. למעלה מ-75,000 הולנדים צפויים להגיע לדורטמונד, למרות שההתאחדות ההולנדית קיבלה רק 8,000 כרטיסים.

הערכה היא שכמה אלפים נוספים יצליחו להשיג כרטיסים ב-24 השעות הקרובות והאוהדים בכתום ינסו לדחוף את השחקנים מהיציע הדרומי שבשגרה משמש את האוהדים השרופים של בורוסיה דורטמונד, והמקומיים מעריכים שיהיו בדורטמונד פי ארבעה אוהדים הולנדים מאשר אנגלים.

בשל העובדה שזה חצי הגמר הראשון של הולנד מאז 2004, כרטיסים למשחק נמכרים באינטרנט על ידי ספסרים בלמעלה מ-2,000 יורו, כשגם המחיר של מלונות ודירות בדורטמונד גבוה פי עשרה מאשר בימים כתיקונם וזאת עקב ההתלהבות הגדולה של ההולנדים וכמות האוהדים העצומה שנמצאת בעיר.

החגיגה ההולנדית מחר תחל כבר שבע שעות לפני המשחק, עם דיג'יי והופעות של מספר אמנים מקומיים.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים עם האוהדים בסיום רבע גמר יורו 2024. Lars Baron, GettyImages
יחגגו גם לאחר חצי הגמר? שחקני הנבחרת והאוהדים ההולנדים חוגגים את הניצחון על טורקיה ברבע/GettyImages, Lars Baron

ב-16:45 לפי שעון מקומי, תצא לדרך הצעדה ההולנדית המפורסמת לאצטדיון, כשעשרות אלפים צפויים לקחת בה חלק ולצבוע את רחובות העיר בכתום. האוהדים הרבים שלא ישיגו כרטיסים יוכלו לצפות במשחק בשלושה מתחמים שונים שהוקמו ברחבי העיר ומיועדים לקהל ההולנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully