וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מינתה את גיא גפני לתפקיד ראש מחלקת הביצועים

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 13:51

המנהל המקצועי דן שמיר: "גיא הוא איש מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר ומביא עמו שיטות עבודה חדשניות. אני בטוח שבהובלתו מחלקת הביצועים תספק מענה ומעטפת מצוינת לשחקנים"

הפועל ירושלים הודיעה: גיא גפני מונה לתפקיד ראש מחלקת הביצועים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
תפקיד חדש. גפני/אתר רשמי, הפועל ירושלים

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) שהיא מינתה את גיא גפני לתפקיד "ראש מחלקת הביצועים".

על פי הודעת המועדון, "גפני מתמחה בתחום פיתוח השחקנים בכל הנוגע לזווית הפיזיולוגית ועובד עם כמה מהשחקנים הבכירים בכדורסל הישראלי. הוא מביא עמו שיטות עבודה חדשניות הכוללות טכנולוגיות ומכשור מהרמה המתקדמת ביותר".

גפני אמר לאחר ההצטרפות להפועל ירושלים: "אני נרגש להצטרף להפועל ירושלים ולהקים את מחלקת הביצועים, שתכלול כמה אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר שיעבדו בשיטות אימון מתקדמות. המטרה שלנו במחלקה היא לפתח את יכולות השחקן בצורה המיטבית ולהכין את השחקנים באופן האופטימלי לעונת משחקים עמוסה ואינטנסיבית. אנחנו רוצים לבנות מערכת מבוססת מדע שתעזור לנו לקבל החלטות ולשלב את הנתונים מהמערכות השונות לצד הכישורים והניסיון של המאמנים במחלקה".

המנהל המקצועי דן שמיר אמר: "גיא הוא איש מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר והוא מביא עמו שיטות עבודה חדשניות. אני בטוח שבהובלתו, מחלקת הביצועים תספק מענה ומעטפת מצוינת לשחקנים ותסייע להכין אותם בצורה המיטבית לעונה שבפתח. בהצלחה גיא!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully