וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף מעבר למכבי חיפה: אולכסנדר סירוטה ינחת בישראל

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 20:22

הבלם בן ה-24 של דינמו קייב יגיע הלילה כדי לעבור בדיקות רפואיות, לחתום בשורות הירוקים ובמקביל לקדם את הליך האזרוח, במטרה שלא יירשם כזר בהתאחדות לכדורגל. לאור צירופו המסתמן, שימיץ' בדרך החוצה. וגם: נקבע משחק נוסף נגד הנבחרת האולימפית

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

הבלם היהודי-אוקראיני אולכסנדר סירוטה ינחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל כדי להשלים את מעברו למכבי חיפה. הבוקר דווח באוקראינה על כך שסירוטה קרוב לסיכום במכבי חיפה, ואכן הירוקים אישרו את המגעים עמו וכעת נודע כי יגיע ארצה הלילה.

סירוטה לא יגיע רק כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במכבי חיפה, אלא גם כדי לקם את הליך האזרוח שיאפשר לסגנית האלופה לרשום אותו כישראלי בהתאחדות לכדורגל ומכאן לחסוך עמדה של שחקן זר. אם העסקה תושלם, לורנצו שימיץ' צפוי להתבקש לחפש קבוצה אחרת.

שחקן דינמו קייב, אולכסנדר סירוטה. Markus Tobisch, GettyImages
סירוטה במדי דינמו קייב. מגיע הלילה לישראל/GettyImages, Markus Tobisch

כאמור, באוקראינה דווח הבוקר בהרחבה על המגעים והעיתונאי איגור בורבס דיווח: "על פי המידע שבידי, סירוטה מחזיק בהצעה מצוינת מישראל. המו"מ מתקדם וקרוב לסיכום - בקרוב הוא יהפוך לשחקן מכבי חיפה. על פי מה שהבנתי, מדובר בהשאלה לעונה".

סירוטה בן ה-24 שיחק כל הקריירה בדינמו קייב ורשם 85 הופעות בקבוצה הבוגרת שלה - בין היתר שותף ב-5 מ-6 המשחקים של הקבוצה בשלב הבתים בליגת האלופות בעונת 2021/22. הוא הופיע 10 פעמים בנבחרת הצעירה של אוקראינה ורשם גם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת; נגד צ'כיה במשחק ידידות ב-2021 ומול אירלנד בליגת האומות ב-2022.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן דינמו קייב, אולכסנדר סירוטה. Gualter Fatia, GettyImages
צפוי להירשם כישראלי/GettyImages, Gualter Fatia

המשחק הרשמי הראשון של מכבי חיפה בעונת 2024/25 יהיה ב-20 ביולי, נגד הפועל באר שבע בגביע הטוטו. חמישה ימים לאחר מכן היא תפגוש את סבאח האזרית למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג. הירוקים אישרו שהמשחק ייערך באצטדיון Várkerti הממוקם בעיירה קישווארדה, הונגריה. משחק הגומלין באזרבייג'ן יתקיים ב-1 באוגוסט בעיר מסז'יר (כ20 ק"מ מהבירה באקו), באצטדיון Bank Respublika Arena.

בכל מקרה, עוד קודם לכן, מכבי חיפה תשחק נגד הנבחרת האולימפית ביום שני הבא (15 ביולי, 18:00, שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1). כזכור, הקבוצות נפגשו בדיוק לפני שבוע ואז ניצחה הנבחרת האולימפית 1:5. המשחק בשבוע הבא ייערך באצטדיון ביבנה וכרטיסים יימכרו ב-10 שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully