וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה - להגן על התואר: ישראל בכל זאת תופיע ברבע גמר היורו

4.7.2024 / 14:19

במקביל לשלבי ההכרעה של יורו 2024 בכדורגל, נבחרת ה-eFootball של ישראל, שהוקמה לפני חמש שנים, תשתתף ביום ראשון הקרוב בטורניר גמר יורו 2024 ב-EAFC בברלין במטרה לשמור על התואר בו זכתה בשנה שעברה. שליחנו בגרמניה נתנאל ציגלר עוקב

נבחרת ישראל בגיימינג. יחצ,
בהצלחה, חברים/יחצ

במקביל לשלבי ההכרעה של יורו 2024 בכדורגל, נבחרת ה-eFootball של ישראל, שהוקמה לפני חמש שנים, תשתתף ביום ראשון הקרוב בטורניר גמר יורו 2024 ב-EAFC בברלין. הנבחרת של המאמן ארז גבאי תחל את דרכה בשלב רבע הגמר מול ספרד ותקווה לשמור על תואר אלופת אירופה בו זכתה אשתקד בטורניר אונליין.

לטורניר הגמר בגרמניה העפילו שמונה נבחרות מתוך 56 ששיחקו במוקדמות, כשישראל סיימה כראש בית והדיחה את אנגליה, בה משחק תגס, שנחשב לאחד השחקנים הטובים והמוכרים בעולם. בזכות ההישג, נבחרת הצטרפה ביום שישי שעבר למשחק EAFC 24.

יאללה, תראה להם שוב. יובל בלי. יחצ,
יאללה, תראה להם שוב. יובל בלי/יחצ

הטורניר ייערך במתכונת יחידים ואת ישראל מייצג השחקן יובל בלי, שהיה מדורג ראשון בעולם בשנה שעברה וזכה באליפות במדי קבוצתו הפורטוגלית, אליה הצטרף בעקבות המלחמה. מחליפו של בלי הוא רועי פלדמן מבורוסיה דורטמונד, שהעפיל העונה לגמר הגביע הגרמני.

זו תהיה ההופעה השלישית של ישראל במעמד היוקרתי, כאשר בפעם הראשונה היא הודחה ברבע הגמר ואשתקד כאמור עשתה היסטוריה והניפה את הגביע הנחשק. בנוסף השתתפה הנבחרת שלוש פעמים באליפות העולם, שם היא נעצרה בשלבי שמינית הגמר, כולל בטורניר האחרון שנערך על אדמת סעודיה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully