וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות גולשים יחלקו "מעגל פרידה" לכבוד אדר גבריאל, "גיבור ישראל"

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 15:19

משפחתו של חייל צה"ל שנהרג במבצע בעזה קוראת לציבור להצטרף לאירוע המחווה לכבודו: "נהרג כחלק ממשימת הקודש להחזיר 2 גופות חטופים, הוא נלחם למען כולנו"

אדר גבריאל, חייל צה"ל שנפל בפעולה בעזה. באדיבות המשפחה
במשפחה החליטו להנציח את אדר בדרך אליה היה מחובר מכל: הים. יהי זכרו ברוך/באדיבות המשפחה

מאות גולשים צפויים להגיע מחר (שישי) בשעה 10:00 בבוקר לחוף שדות ים לערוך "מעגל פרידה" מאדר גבריאל, חייל צה"ל שנפל בפעולה בעזה. גבריאל, גולש מקצועי ומדריך גלישה, נפל בעת שהיה בפעולה שמטרתה לחלץ גופות חטופים כאשר נתקל במחבל שזרק לעברו רימון. כעת החליטו במשפחה להנציח את אדר בדרך אליה היה מחובר מכל ומחר יתקיים כאמור בחוף בו גלש מעגל גלישה לזכרו.

גבריאל היה גם אוהד מוכר של מכבי חיפה, מנוי ליציע הצפוני בעוד אביו עופר מנוי ליציע הכבוד של הירוקים כבר עשרות שנים ומוכר מאוד במועדון. במהלך השבעה הגיעו שחקנים רבים לנחם את האב כמו גם מאמן מכבי חיפה ברק בכר, שהגיע לחלוק כבוד לאדר. במשפחה קוראים לאוהדי חיפה, לגולשים ובכלל לאזרחים להגיע ולחלוק כבוד אחרון למי שנפל במטרה להחזיר גופות חטופים כדי שלמשפחותיהם יהיה קבר להגיע אליו.

אדר גבריאל, חייל צה"ל שנפל בפעולה בעזה. באדיבות המשפחה
"הים זה המקום שלו, המקום שהכי אהב, הגלים והגלישה היו נותנים לו כוח"/באדיבות המשפחה

מצדה, אחות של אדר ז"ל, אמרה לוואלה ספורט: "אדר נולד בחודש אדר והחג האהוב עליו היה פורים, אהב את ההזדמנות להתחפש לשמוח לרקוד כמו שהוא היה כאדם. אדם שמח, מלא באור באהבה, כיפי ומצחיק. מלא באנרגיות. אהב את החיים, ללכת להופעות, לטייל בעולם לגלוש, להיות תמיד בסביבה של חברים. היו מרגישים את הנוכחות שלו בחדר כשהוא היה מגיע אי אפשר היה לפספס.

"הוא היה אח טוב לב, החבר הכי טוב שלי ושל אחיותיי, היינו חבורה, מאוחדים, יודעים הכל אחד על השני, דבק כמו שחינכו אותנו, ילד אהוב וטוב להורים, אי אפשר לכעוס עליו.

"הים זה המקום שלו, המקום שהכי אהב, הגלים והגלישה היו נותנים לו כוח.

"אדר נהרג כחלק ממשימת הקודש להחזיר 2 גופות חטופים ולשמח את משפחותיהם. היה נגביסט חוד, הוביל את הכוח כחלק מהיותו כזה, מנהיג.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדר גבריאל, חייל צה"ל שנפל בפעולה בעזה. באדיבות המשפחה
"הזדמנות לאחד אנשים מכל קצוות הארץ למקום האהוב עליו ולחלוק כבוד אחרון"/באדיבות המשפחה

"אחותי צוף יזמה את הרעיון להקים מעגל גולשים לזכרו, אירוע שכולו שמחה כולם לבושים בלבן ונכנסים למים לכבודו, להנציח אותו בצורה הכי מדויקת ונכונה.

"המטרה היא שכמה שיותר אנשים יבואו - גם מי שהכיר אותו וגם מי שלא, כי הוא לוחם של כולנו שנהרג למען המדינה. ההזדמנות לאחד אנשים מכל קצוות הארץ למקום האהוב עליו ולחלוק כבוד אחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully