וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה משנה מבנה: קבוצת הניהול החדשה במועדון

4.7.2024 / 11:32

אחרי עונה קשה בפן הכלכלי, החיפאים הודיעו על מהלך שיאפשר "לא לחזור לחודשים בהם משכורות ותשלומים לא שולמו בזמן"

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

הפועל חיפה הציגה היום (חמישי) את קבוצת הניהול החדשה שהודמה במועדון על מנת לסייע לעמותת האוהדים. החיפאים ינוהלו על ידי אנשי העסקים ונותני החסות המובילים של הקבוצה, בהם הספונסרי הראשי והבעלים של קבוצת הבנייה "שובל" משה מילר, יאיר לוינשטיין מבעלי "אלטשולר שחם", ראובן אלקס מבעלי "מלונות ישראל קנדה" והבעלים של חברת המזון "תומר" דורון קימלוב.

המהלך מגיע אחרי עונה שבה הפועל חיפה התמודדה עם קשיים כלכליים קשים, שהובילו לאיחורים גדולים בתשלומי שכר ופנסיות, בין היתר. "קבוצת הניהול קיבלה לידיה את האחריות הכספית והמקצועית של המועדון והיא זו שתגבש את החזון לשנים הקרובות, ואת והתקציב השנתי לכל עונה, לצידם של היושב ראש יובל רוסמן והמנכ"ל רון פלדהיים. עם הקמת קבוצת הניהול לא נהיה תלויים יותר בעיכוב של כספים חיצוניים ומוסדיים, ובכך לא נחזור לחודשים בהם משכורות ותשלומים לא שולמו בזמן", הדגישו במועדון.

קהל הפועל חיפה. ברני ארדוב
"העמותה ניפצה את רוב תקרות הזכוכית המקצועיות, אבל בצד הכלכלי נקלענו למשברים". אוהדי הפועל חיפה/ברני ארדוב

יו"ר המועדון, יובל רוסמן, התייחס לשינוי מבנה המועדון: "זו בשורה ענקית לאוהדי הקבוצה בכלל, ולשחקנים ולספקים בפרט. עמותת האוהדים שלנו ניפצה את רוב תקרות הזכוכית בנושא המקצועי, אבל בצד הכלכלי נקלענו כל סוף עונה למשבר תזרימי. מעתה, הדברים ייראו אחרת. זה לא מובן מאליו שאוהדי הקבוצה, שהם גם הספונסרים שלה, יבצעו צעד כזה משמעותי ויהיו שותפים מלאים לניהול המועדון. אין לי אלא להודות להם בשם כל חברי העמותה והאוהדים".

משה מילר, הבעלים של קבוצת הבניה "שובל", הגיב: "כדי שהפועל 'שובל' חיפה תהיה בצמרת הכדורסל הישראלי, היא חייבת לשנות את כל הנושא הכלכלי ומוסר התשלומים. המועדון הזה חשוב לנו, ולשם כך עשינו צעד מאוד משמעותי ולקחנו על עצמנו את ניהול המועדון. אני בטוח שהמהלך הזה יגרום לעוד אנשי עסקים להצטרף אלינו, ולעוד אוהדים שיצטרפו לעמותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully