וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגני הקופה אמריקה יכולים להירגע: מסי ישוב להרכב

4.7.2024 / 9:14

כוכב נבחרת ארגנטינה ערך אימון מלא שני ברציפות וצפוי לפתוח מול אקוודור (4:00, ספורט1) ברבע הגמר, לעיני כ-71 אלף צופים בטקסס. לאוטרו אמור להיות לצדו בהתקפה. מוטי חביב, שליחנו לארה"ב, מדווח לקראת תחילת שלב הנוקאאוט

תקציר ה-0:2 של ארגנטינה על פרו בקופה אמריקה (צמד ללאוטרו מרטינס)/ספורט1

שאלת השאלות והעיסוק המרכזי, רגע לפני תחילת משחקי רבע גמר הקופה אמריקה הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, שידור ישיר בספורט1) היא האם ליאו מסי יטול חלק במפגש בין ארגנטינה לאקוודור ביוסטון שבטקסס. אתמול קיים המאמן הארגנטינאי ליונל סקאלוני מסיבת עיתונאים לקראת המשחק וכמעט כל השאלות שהופנו אליו נגעו לסיכוי שמסי יהיה כשיר ל-90 דקות.

סקאלוני, שיחזור לעמוד על הקווים אחרי שריצה עונש הרחקה מול פרו, היה לקוני בתשובותיו והסתפק ב"נחכה לאימון לפני שנחליט. אתמול היו לנו תחושות טובות לגביו, הדברים משתנים אם הוא לא משחק". באימון עצמו מסי השתתף באופן רגיל לחלוטין וללא כל בעיות, לכן ההערכה היא שהוא ייכלל בהרכב ולפיכך גם יישאר על המגרש - כל עוד יהיה בו צורך והוא ירגיש מוכן. עד אתמול, האפשרות הזו נחשבה לפחות סבירה.

מאחר שמסי הפך להיות הפרזנטור של קופה אמריקה 2024, יש משמעות גדולה לשיתופו. מארגני הטורניר רוצים לראות את כל 71 אלף המושבים באצטדיון תפוסים, כשמחירי הכרטיסים יקרים מאוד.

ליאונל מסי באימון נבחרת ארגנטינה. CHARLY TRIBALLEAU/AFP, GettyImages
עושה רושם שהוא התאושש בזמן. ליאו מסי באימון/GettyImages, CHARLY TRIBALLEAU/AFP

יצוין שבמשחקי רבע וחצי הגמר אין הארכה ובמקרה של תיקו יבוצעו מיד בעיטות עונשין מ-11 מטרים כדי לקבוע את העולה לשלב הבא. רק בגמר ישוחקו 120 דקות במידת הצורך.

במסיבת העיתונאים הלילה נכח גם הקשר אלכסיס מקאליסטר, שלא נטל חלק במשחק נגד פרו ואמור לחזור להרכב כמו רודריגו דה פול והבלמים ליסנדרו מרטינס וכריסטיאן רומרו. בכל זאת מדובר בהגנה שלא ספגה שער בשלב הבתים של הקופה.

סקרנות גדולה מעורר החוד הארגנטינאי. מלך שערי הטורניר עד כה, לאוטרו מרטינס, צפוי להיות חלק מה-11 משחק שני ברציפות, בעוד שחוליאן אלברס צפוי להתחיל על הספסל אחרי שהיה בתמונת ההרכב לאור החשש לגבי מסי. למרטינס שכבש ארבעה שערים יש ממוצע מדהים של שער כל 30 דקות.

אקוודור, מצדה פתחה את האליפות עם הפסד בידי ונצואלה, אבל בהמשך התאוששה בניצחון על ג'מייקה וסיימה את שלב הבתים עם תיקו מול מקסיקו שהעלה אותה שלב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לאוטרו מרטינס, נבחרת ארגנטינה. Hector Vivas, GettyImages
מלך שערי הקופה אמריקה צפוי להמשיך בהרכב. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Hector Vivas

עוד ברבע הגמר: בלילה שבין שישי לשבת (4:00, ספורט4) יתמודדו ונצואלה וקנדה בארלינגטון, ובין שבת לראשון ייערכו שני משחקים: קולומביה נגד פנמה באריזונה (1:00, ספורט2) באריזונה ואורוגוואי מול ברזיל בלאס וגאס (4:00, ספורט2) בלאס וגאס, כאשר הסלסאו תתייצב ללא כוכבה ויניסיוס שראה את הכרטיס הצהוב השני בטורניר, במפגש עם קולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully