וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך יגיע למחנה. חיפה לא מרוצה מההצעה של מכבי פ"ת

4.7.2024 / 7:55

המגן שנופה מהנבחרת האולימפית ימריא לג'ירונה ועשוי להישאר להמשך העונה. ההצעה של המלאבסים על מאור לוי נמוכה מכפי שהירוקים ציפו, במועדון עדיין מקווים שהקשר יסכים לעבור לנתניה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

רועי אלימלך יחבור למחנה האימונים של מכבי חיפה בג'ירונה, לאחר שנופה מסגל הנבחרת האולימפית. המגן לא יצא עם הקבוצה לספרד וקיווה להיות חלק מהסגל הלאומי לפריז, אולם מיד לאחר שנופה הוחלט שיצטרף מיידית למחנה האימונים. אלימלך כזכור הושאל בעונה החולפת להפועל פתח תקוה וכעת הוא עשוי להישאר בסגל הירוקים ביחד עם דניאל סונדגרן ומאור קנדיל. החלטה סופית בנושא תתקבל בהמשך.

ללא קשר, תערוך היום חיפה משחק אימון ראשון במחנה נגד קבוצה מהליגה האנדורית. כידוע, המרחק בין אנדורה לג'ירונה קצר מאוד והירוקים יפגשו את אינטר קלאב מאנדורה. ברק בכר צפוי לבחון כמה אופציות וכן לתת לכמה שחקנים הזדמנות להוכיח את עצמם. אריק שוראנוב יקבל יותר דקות וימשיך בהשתלבות שלו אחרי השיקום הארוך שעבר.

בגזרת מאור לוי, השחקן הביע בפני ראשי המועדון את רצונו לשחק במכבי פתח תקוה בשל מעמדו והחיבור שנוצר בינו לבין המועדון והקהל. בחיפה לא מתכוונים להיענות להצעה הנוכחית שהיא נמוכה מכפי שציפו. יחד עם זאת, בחיפה עשויים לנצל את הסיטואציה אם יבינו שלוי אכן מתעקש לשחק אצל המלאבסים כדי ליצור טרייד על עידן טוקלומטי.

עידן טוקלומטי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
שוב על הפרק. טוקלומטי/דני מרון

כזכור, בחיפה גיששו כבר לגבי האפשרות להחתים את טוקלומטי בעבר אבל הדרישות של מכבי פתח תקוה היו מוגזמות מבחינת הירוקים. בחיפה רוצים מאוד להוציא לפועל את עסקת איתן אזולאי, כאשר נתניה מבחינתה מתעקשת בשלב זה על כך שלוי יהיה חלק מהעסקה. השחקן לא פסל לשחק בנתניה ובחיפה מקווים שבסופו של דבר הוא אכן יסכים להיות חלק מהמהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully