וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון: יפתח זיו חתם לשנתיים בהפועל חולון

3.7.2024 / 18:37

רכז נבחרת ישראל שב לליגת העל, אחרי שהחזיק במספר הצעות נוספות: "מאושר שדרכינו סוף סוף הצטלבו". גודס: "ייתן לנו עומק"

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

יפתח זיו חתם היום (רביעי) לשנתיים בהפועל חולון. הגארד החזיק בהצעות נוספות הקיץ אך מתחילת הדרך העדיף לעבור לסגולים ויחזור לישראל אחרי עונה בה עבר מגרנאדה הספרדית לסן-קנטן הצרפתית.

זיו (28, 1.91 מ') פרץ במדי הפועל גלבוע/גליל והוכתר כ-MVP של העונה ב-2020, מה שסידר לו חוזה גדול במכבי תל אביב. אחרי שנתיים לא פשוטות, בהן בילה דקות ארוכות על הספסל הצהוב, בחר לנסות את מזלו באירופה. הוא ישתף פעולה בקו האחורי עם ניב משגב שהאריך את חוזהו אצל גיא גודס. "אני שמח להצטרף למשפחה הסגולה, מאושר שסוף סוף דרכינו הצטלבו ואני מחכה לעלות לפרקט לשחק בשביל הקבוצה והאוהדים", אמר.

"יפתח ייתן לנו עומק ויכולת לשחק בשני עמדות הגארדים", אמר גודס. "שחקן הגנה קשוח ואתלטי ומביא איתו המון ניסיון והרבה רצון ומוטיבציה לעזור לקבוצה להצליח". יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הוסיף: "אני שמח ומאושר שהצלחנו להחתים את יפתח זיו, זה לא היה פשוט אבל אני בטוח שמדובר בשילוב מוצלח. ההחתמה של יפתח שמצטרף לניב משגב, הקפטן שלנו, מציבה אותנו עם שני גארדים ישראלים מהאיכותיים בליגה. אנחנו עובדים קשה כדי להעמיד קבוצה חזקה וראויה שתגרום לקהל ולנו הנאה וגאווה. בהצלחה ליפתח ולנו".

כפי שפרסמנו היום, הזרים שעשויים להצטרף להפועל חולון בשבועות הקרובים הם דקאראי טאקר, שהובא על ידי גודס להפועל חיפה במהלך העונה החולפת, אלכס המילטון, ששיתף עם המאמן פעולה בשתי קדנציות, וגם אקס מכבי תל אביב ג'רל מרטין.

שחקן הפועל חולון יפתח זיו. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
שב לליגת העל. זיו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

חולון תפתח ב-1 באוקטובר את הופעותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות במשחק חוץ מול וירצבורג בגרמניה. ב-8 וב-23 בחודש היא תארח את נאנטר ואיגוקאה, ככל הנראה בסומבטהיי שבהונגריה. משחקיה בסיבוב השני: 6 בנובמבר בחוץ נגד איגוקאה, 3 בדצמבר בבית מול וירצבורג וב-18 בדצמבר היא תתארח בנאנטר במחזור הנעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully