וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיץ בפתאומיות, ופגע: כתב האישום נגד חיים סירוטקין

3.7.2024 / 12:25

הפרקליטות דוחה את טענותיו של המאמן וכדורגלן העבר שפגע במפגינים בקפלן, על כך שמדובר בתאונה. מיוחסות לו עבירות של רשלנות ונהיגה בקלות ראש

חיים סירוטקין בדיון על הארכת מעצרו/אורי סלע

פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד כדורגלן העבר והמאמן חיים סירוטקין (53), אשר במהלך עצרת מחאה שהתקיימה בת"א בתחילת אפריל, פגע עם רכבו בחמישה מפגינים וגרם להם לחבלות.

כתב האישום הוגש לאחר שהפרקליטות הודיעה לבאי כוחו של הנאשם על דחיית טענותיהם בשימוע.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), בתאריך 6.4.2024, בשעות הערב, התקיימה עצרת מחאה בצומת הרחובות קפלן ומנחם בגין בתל אביב, והמפגינים החלו לנוע על הכביש לכיוון צומת הרחובות מנחם בגין ושאול המלך. אותה עת, נהג הנאשם ברכבו, כשעמו רעייתו ושניים נוספים. לנוכח הימצאותם של המפגינים בנתיב נסיעתו, עצר הנאשם את הרכב וכתוצאה מכך התפתח עימות מילולי, במהלכו גידפו הנאשם ורעייתו את המפגינים. שוטר שנכח במקום הבחין בעימות והורה לנאשם לנסוע אחריו בנסיעה איטית, במטרה לחלצו באופן בטוח מהצומת. הנאשם נסע בהכוונת השוטר בנסיעה איטית, כשלפתע האיץ הנאשם ברכב, באופן רשלני, נמהר וחסר זהירות, שאינו מתאים לתנאי הדרך ולנוכחות המפגינים על הכביש, תוך שהוא סוטה ברכב ימינה ושמאלה. הנאשם המשיך בנסיעתו המהירה לכיוון רחוב שאול המלך, עד שנעצר. כתוצאה מנהיגתו הפרועה, פגע הנאשם באמצעות הרכב בחמישה מפגינים וגרם להם חבלות.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות וחמישה מקרים של נהיגת רכב בקלות ראש אשר גרמה לחבלה של ממש.

חיים סירוטקין, מאמן מ.ס. טירה. ברני ארדוב
מאז הוא חזר לחייך. חיים סירוטקין/ברני ארדוב

יחד עם כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על הארכת תנאים מגבילים של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בהם עיכוב יציאה מהארץ ופסילת רשיון הנהיגה.

סירוטקין בן ה-52 שיחק בהפועל פתח תקוה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 ובהמשך לבש את מדיהן של שמשון תל אביב, הפועל אשדוד ובית"ר שמשון תל אביב. מאז שפרש הוא עבד כמאמן בליגות הנמוכות ובין היתר עמד על הקווים של עירוני רמלה, מכבי באר יעקב, בית"ר כפר סבא, מ.ס. כפר קאסם, הכח עמידר רמת גן, שמשון תל אביב ומ.ס. טירה אותה הוא מאמן היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully