וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזקיאל הנטי עבר ממ.ס. אשדוד לעירוני קרית שמונה

3.7.2024 / 12:10

החלוץ הניגרי שהצטרף לאשדוד בינואר, ירוויח כ-250 אלף יורו נטו. אשדוד לא הסכימה לממש את האופציה עליו מאחר שדרש חוזה כזה ממנה

מחוץ לקווים, 2.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

אזקיאל הנטי עובר לתחנה שנייה בישראל. החלוץ הניגרי חתם היום (שלישי) בעירוני קרית שמונה, ויצטרף לשורות העולה החדשה ממ..ס אשדוד אחרי שחתם על חוזה לעונה הקרובה. הנטי ירוויח כ-250 אלף יורו נטו, המורכבים משכר בסיס של 200 אלף יורו ועוד 50 אלף בבונוסים.

אשדוד לא הסכימה לממש את האופציה שהייתה עליו מאחר שהוא רצה חוזה דומה מאשדוד. הנטי פנה אתמול לאשדוד וניסה להגיע להסכם על סכומים דומים לקרית שמונה. הוא אמר שהוא רוצה להמשיך במועדון, אבל הצדדים לא הסכימו על הסכומים והוא חתם בקרית שמונה.

הנטי בן ה-30 שגדל באקדמיה של מילאן, זכה באליפויות עם מספר קבוצות בעברו ביניהן דאבל רצוף עם סלובן ברטיסלבה, פרהבאר ההונגרית ועם אולימפיה לובליאנה.

הנטי נחת אשתקד בישראל בחלון ההעברות של ינואר ושיחק במ.ס. אשדוד במדיה כבש ארבעה שערים ב-15 הופעות ואף היה גורם משמעותי בהישרדות קבוצתו לשעבר בליגת העל.

אזקיאל הנטי, עירוני קרית שמונה. באדיבות עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
וולקאם. הנטי/אתר רשמי, באדיבות עירוני קרית שמונה

אזקיאל אמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח מאוד להצטרף למועדון כדורגל כמו קרית שמונה, מועדון שידוע לי כי זכה בכל התארים בליגת העל בישראל. מחכה כבר להצטרף לחברים החדשים שלי בקרית שמונה ולעבוד קשה כדי להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully