וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין וויילי חתם בהפועל ירושלים לשלוש עונות

ה-MVP של הליגה הטורקית ומלך הריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א, הפך לזר הראשון של מחזיקת הגביע לעונה הקרובה וישתכר 2.5 מיליון דולר לשלוש שנים: "האוהדים הולכים ליהנות"

מחוץ לקווים, 2.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל ירושלים הנחיתה זר חדש ראשון לקראת העונה הבאה, עם החתמתו של אוסטין וויילי שעליה בישרה מחזיקת גביע המדינה הבוקר (רביעי). הסנטר שהגיע בחוזה לשלוש שנים, בהן ישתכר 2.5 מיליון דולר, יחבור לספידי סמית' וכריס ג'ונסון שממשיכים מהעונה שעברה, וכן לקאדין קרינגטון שאמור להירשם כישראלי.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

"אני מתרגש מאוד להגיע למועדון עם היסטוריה ומסורת מפוארת, אבל גם עם עתיד גדול שנעבוד כולנו יחד כדי להגשים אותו", אמר וויילי לאתר הרשמי של הפועל ירושלים. "אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את השחקנים המצוינים שכבר נמצאים בקבוצה, ובעיקר את האוהדים ששמעתי עליהם כל כך הרבה. יאללה הפועל!".

מאמן האדומים, יונתן אלון, אמר: "העובדה שאוסטין בחר להגיע אלינו אחרי עונת שיא בטורקיה אומרת הרבה על הכוונות שלנו ועל השאיפה של אוסטין להיות חלק מהדרך המרתקת שלנו לשנים הבאות. אנחנו מקבלים סנטר פיזי מאוד, עם חוש נדיר לריבאונד והתמצאות נהדרת בצבע וכמובן בגיל הנכון. אני בטוח שאוהדי הפועל הולכים ליהנות ממנו והוא הולך ליהנות מהם".

אוסטין וויילי, כדורסלן טופאש בורסה. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
אוסטין וויילי, כדורסלן טופאש בורסה/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

וויילי (25, 2.08) הרשים בעונה האחרונה ונבחר ל-MVP של הליגה הטורקית, למרות שקבוצתו טופאש בורסה סיימה רק במקום ה-11 ולא עלתה לפלייאוף. הוא העמיד ממוצע של דאבל-דאבל בזירה המקומית, עם 16.4 נקודות ו-10.1 כדורים חוזרים, ובליגת האלופות תרם 12.4 ו-8.9 בהתאמה. בשני המפעלים הוא הוכתר למלך הריבאונדים. לפני טופאש, וויילי היה קוטף הכדורים המצטיין גם בליגה הליטאית ב-2023 עם נפטונאס קלאיפדה, וקודם לכן שיחק בטריר ובלודוויגסבורג הגרמניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully