וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הולנד ניצחה את רומניה בקלות: הטור של דני דבורין

3.7.2024 / 16:30

במשחק חד צדדי זה נגמר רק ב- 0:3, אבל טורקיה אותה הכתומים יפגשו ברבע הגמר היא כנראה סיפור אחר

תקציר יורו 2024: רומניה - הולנד 3:0/ספורט1

מראש רציתי לכתוב על המשחק שבין הולנד לרומניה בשמינית גמר היורו, אבל בסיכומו של דבר ניתן לכתוב רק על נבחרת אחת, על הולנד. רומניה כלל לא הייתה בתמונה. מהולנד תמיד מצפים למשחקים גדולים, אולי משום שאי אפשר לשכוח את הישגי העבר ואת כדורגלני העבר המשובחים שהיו לה. ובכל זאת, כאשר בשלב הבתים היא נוצחה בידי אוסטריה בתוצאה 3:2, היה ספק אם שחקניה מסוגלים לפתוח את שלבי הנוקאאוט בסערה, ויתכן שהם היו מודעים לכך. ההזדמנות הגדולה להראות למה הם מסוגלים, הגיעה אמש (שלישי) מול רומניה.

הדקה ה- 20 היא שנתנה אתמול את האות להצגה ההולנדית, וזאת בזכות השער שהבקיע הקיצוני השמאלי קודי גאקפו. הנבחרת הורידה את המסך על ההתמודדות רק לאחר שקבעה 0:3, ושלחה הביתה את יריבתה המתוסכלת. גאקפו הוא שחקן גדול וללא ספק היה איש המשחק. כדורגלן ליברפול עשה כרצונו באגף השמאלי של ההתקפה.הוא מכדרר מעולה, מוסר ובועט בכל הזדמנות. מעבר לשער שכבש, גם בישל נפלא את השני לחברו דוניאל מאלן. היה תענוג לראות את גאקפו, ואני מעניק לו את הציון 85. למאלן, שכבש צמד, מוענק הציון 70, וכמוהו גם לממפיס דפאי.

קודי גאקפו, שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
קודי גאקפו, שחקן נבחרת הולנד/GettyImages

שליטת ההולנדים במשחק הייתה מוחלטת, ולמעשה שוערם, בארט וורברוחן, כמעט ולא נגע בכדור לאורכם של כל 90 הדקות. כאמור שפע ההתקפות הוליד שלושה שערים, אך הולנד יצרה לעצמה עוד עמדות הבקעה, שלא נוצלו בגלל חוסר דיוק במסירה אחרונה.

במוצאי שבת, בשעה 10 שעון ישראל, ברבע גמר אליפות אירופה, היא תפגוש בנבחרת תורכיה הנמרצת, שהדיחה את אוסטריה. יהיה זה כנראה משחק קשה יותר ולכן כאשר שני הצדדים יגיעו בו אפילו להתקפה אחת טובה, הדיוק במסירה האחרונה יעשה את ההבדל בין ניצחון להפסד. בין עלייה לחצי הגמר לבין אריזת המזוודות.

נבחרת הולנד של אתמול הוכיחה שיש לה את הנתונים כדי להמשיך, אולם בתנאי שלא תרפה מהקצב ומהיכולת שהפגינה מול רומניה. תמיד המשחק הבא הוא סיפור חדש. לא רק להולנדים, אלא גם לתורכים.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו, דיוגו קוסטה, נבחרת פורטוגל. Dan Mullan, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, דיוגו קוסטה, נבחרת פורטוגל/GettyImages, Dan Mullan

בושה !

אינני יודע מאין לקוחים העוז והחוצפה לכתוב על מסך הטלויזיה של הבי.בי.סי. את שתי המילים: "מיסטיאנו פנאלדו", לאחר שקפטן נבחרת פורטוגל נכשל בהבקעת שערה של סלובניה, בבעיטת 11 מטרים. לרונאלדו, שהוא מגדולי הכדורגלנים, וחורר אין ספור רשתות, לא עמדה באותו רגע הקריירה המפוארת שלו. הוא לא השחקן הראשון בעולם שהחמיץ פנדל, ובוודאי גם לא האחרון. העניין הוא שאין כבוד ואין גבולות לקנאה ולרוע. מישהו בבי.בי.סי. הירשה לעצמו הרבה יותר ממה שמותר וראוי. פשוט בושה !

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully