וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק ללאומית: רוי קורין חתם בהפועל תל אביב

2.7.2024 / 18:34

הקיצוני בן ה-21 של מכבי נתניה עבר בהשאלה לקבוצה של מסאי דגו, לאדומים אופציה לרכוש אותו: "מאמין שנעשה עונה טובה ונעמוד במשימה להעפיל לליגת העל"

מחוץ לקווים, 2.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל תל אביב ממשיכה לחזק את הסגל שלה לקראת עונת המשחקים הקרובה שבה היא תנסה לשוב מהליגה הלאומית לליגת העל, והמצטרף הטרי לשורותיה זהו רוי קורין.

שחקן הכנף בן ה-21 עבר בהשאלה לעונה ממכבי נתניה, כשלאדומים יש אופציה לרכוש אותו מהיהלומים. קורין אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד להגיע לאחד המועדונים הכי גדולים בישראל. המשימה שלנו בעונה הקרובה היא להעפיל כמובן בחזרה לליגת העל - ואני כבר לא יכול לחכות לעלות על כר הדשא בבלומפילד. אני יודע שהגעתי לבית חם, עם אוהדים מדהימים שתומכים בקבוצה בכל מצב וביחד איתם אני מאמין שנעשה עונה טובה ונעמוד באתגרים שלנו".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

רוי קורין, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
המצטרף הטרי להפועל תל אביב. קורין/אתר רשמי, הפועל תל אביב

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

בגיל נערים ב' הגיע קורין למחלקת הנוער של מכבי נתניה ממכבי הרצליה, ומאז עבר בכל קבוצות המחלקה. קורין עלה לקבוצה הבוגרת של נתניה בעונת 2019/20 וערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל בגיל 17 בלבד, כשאת אותה עונה סיים עם 7 הופעות ליגה בהן בישל פעם אחת. עונה לאחר מכן רשם 15 הופעות בליגת העל, ובמקביל שיחק בקבוצת הנוער של נתניה.

בעונת 21/22 יצא לשנת השאלה בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית, במדיה ערך 36 הופעות בהן כבש חמישה שערים ובישל שישה נוספים. בעונת 22/23 ובחצי הראשון של העונה הקודמת שיחק במועדון נעוריו, מכבי נתניה, בה רשם סך הכל 16 הופעות בכל המסגרות. בחצי העונה האחרונה הושאל למכבי פתח תקווה בה ערך 12 הופעות.

מלבד המאמן החדש מסאי דגו, הפועל תל אביב החתימה הקיץ גם את רובי לבקוביץ', אוהד חזוט ורועי הרמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully