וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחפש קבוצה בחו"ל: מכבי חיפה תאבד את הכישרון הצעיר?

2.7.2024 / 11:33

ליאם חרמש (20), שלקח חלק במשחק האימון מול האולימפית, לא חתם על חוזה חדש ויחפש קבוצה שתיתן לו מקום בהרכב. בני יהודה התעניינה, אבל זה ינסה לצאת לאירופה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה בדרך לאבד את אחד משחקניה הצעירים המוכשרים: חוזהו של ליאם חרמש, הקשר האחורי בן העשרים הסתיים ובשלב זה הוא לא חותם על חוזה חדש. חרמש לקח חלק אתמול במשחק האימון נגד הנבחרת האולימפית, אך ההחלטה לצרף את איתן אזולאי והעובדה שכעת יהיו שלושה קשרים בכירים כמו עלי מוחמד, אזולאי ומחמוד ג'אבר הביאה את חרמש להבין שהוא יכול לנצל את העובדה שהוא בלי חוזה ולמצוא קבוצה בה יפרח ולא שוב יחל סבב של השאלות.

חרמש הגיע לחיפה בגיל נערים א' כאשר הירוקים שילמו 200 אלף שקלים עליו להפועל רעננה, שם גדל. בעונה האחרונה הוא הושאל להפועל עפולה וזכה למחמאות מקיר אל קיר. מאור בורג, המנהל המקצועי החדש של בני יהודה, מעוניין מאוד בקשר אך בשלב זה עושה רושם שחרמש מעדיף לחפש אופציות בחו"ל

חרמש כמובן לא יצא למחנה האימונים בשל כך, אך בחיפה ימשיכו לנסות להחתימו על חוזה חדש ארוך טווח וכן אם יעזוב, ידרשו כצפוי דמי השבחה. ללא קשר לחרמש, בחיפה לא אהבו לראות את היכולת בתבוסה לנבחרת האולימפית, אך הבהירו שלא מדובר בקנה מידה. בקבוצה רוצים להתחזק בכל מקרה כאשר עסקת איתן אזולאי קרובה לסגירה ובנוסף מעוניינים במועדון בזר התקפי אחד לפחות נוסף.

שחקן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, ליאם חרמש מול שחקן קבוצת הנוער של יובנטוס, לורנצו אנגלה. Jonathan Moscrop, GettyImages
יחפש קבוצה בחו"ל. ליאם חרמש/GettyImages, Jonathan Moscrop

כאמור, מכבי חיפה המריאה הבוקר (שלישי) לספרד, שם תקיים את מחנה האימונים שלה לקראת פתיחת העונה. הירוקים ישהו בג'ירונה במשך יותר משבוע, כאשר יתקיימו שני משחקי אימון במהלך המחנה במטרה להאיץ את ההכנות למשחקי מוקדמות הקונפרנס ליג וכמובן לקראת העונה הבאה כולה.

"התחלנו לפני שבוע וחצי לעבוד, יש לנו הרבה עבודה לחבר את הצעירים, חבר'ה חדשים-ישנים, צוות חדש-ישן, מחכים לעבוד קשה במחנה", אמר ברק בכר. "המטרה היא להגיע למשחקים הרשמיים הראשונים כמו שצריך, יש לנו עוד דרך להגיע לשם ולכן חשוב מאוד לעבוד חזק, כל שחקן צריך לתת 100 אחוז. אני מאמין שנגיע מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי חיפה בשדה התעופה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מתחילים לעבוד. שחקני מכבי חיפה בשדה התעופה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה המריאה עם סגל רחב למחנה האימונים הכולל מספר שחקנים מושאלים, ולא כולם מתוכננים להישאר בקבוצה. מי שלא יצא עם הקבוצה לספרד הוא איאד חלאילי, שבשלב זה הוחלט שימשיך בקבוצת הנוער. ההחלטה תיבחן שוב עם החזרה לארץ וייתכן שחלאילי יתאמן עם הבוגרים, אך ישחק עם הנוער.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully