וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרם זועבי נמכר לריו אבה תמורת 900,000 יורו

1.7.2024 / 15:00

החלוץ המוכשר הפך לייצוא הראשון של הפועל ירושלים לחו"ל, וחתם לארבע שנים בקבוצה הפורטוגלית שמכוונת למפעל אירופי: "גאים ונרגשים עבורו", מסרו בבירה

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

כרם זועבי נמכר מהפועל ירושלים לריו אבה, אחרי שהקבוצה מהליגה הבכירה בפורטוגל רכשה אותו תמורת 900,000 יורו. החלוץ בן ה-18 הפך לשחקן הראשון ממחלקת הנוער של האדומים-שחורים שנמכר לחו"ל. "אנחנו גאים בכרם ונרגשים עבורו. הילד שעזב את הבית בגליל לפני 5 שנים כדי להיקלט בילדים א' שלנו, עבר כאן דרך מיוחדת של חיבור אישי למועדון, עבודה קשה, וכמובן ניצוצות של כדורגל משגע שהתעופפו פה בזמן הליטוש", נכתב בהודעת הפועל ירושלים. "ברור שזו רק ההתחלה עבורו - אנחנו בטוחים שיממש את הכישרון בבמות הגדולות. יאללה כרם, צא לטרוף את העולם. אנחנו נעודד מכאן".

זועבי מסר: "אני עוזב את הפועל שהיא הבית שלי, החברים שלי, המקום ששינה את החיים שלי לגמרי - וזה קשה מאוד. תודה למשפחה האדומה שבנתה את האופי שלי, למאמנים, לקהל - אוהב אתכם מכל הלב וכבר מתגעגע. אחי עומרי נשאר כדי להשלים את המשימה עם הנוער, ואני בטוח שהחברים בבוגרים ימשיכו לקחת את המועדון למעלה. יאללה הפועל!".

זועבי המוכשר, בו התעניינה גם ויקטוריה פלזן הצ'כית, חתם לארבע שנים בקבוצה הפורטוגלית, שהבעלים שלה החליט להשקיע סכומים גבוהים על מנת לנסות ולהשיג כרטיס למפעל אירופי בעונה הקרובה, אחרי שסיימה במקום ה-11 בעונה החולפת.

כרם זועבי, ריו אבה. ריו אבה, אתר רשמי
מאדום-שחור ללבן-ירוק. זועבי מוצג בריו אבה/אתר רשמי, ריו אבה

זועבי שהבקיע שלושה שערים ובישל עוד שניים, היה לשחקן הצעיר ביותר שכובש בליגה הבכירה בישראל בעונת 2023/24.

  • עוד באותו נושא:
  • כרם זועבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully