וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

VIVE DIEGO: תערוכה על חיי מראדונה מגיעה לתל אביב

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 14:31

בקיץ הקרוב תגיע לישראל בפעם הראשונה בהחלט תערוכה יוצאת דופן: VIVE DIEGO - חייו של דייגו מראדונה בתערוכה אינטראקטיבית, חווייתית ובלתי נשכחת לכל המשפחה, לא רק לאוהבי הכדורגל

בקיץ הקרוב תגיע לישראל בפעם הראשונה בהחלט תערוכה יוצאת דופן: VIVE DIEGO - חייו של דייגו מראדונה בתערוכה אינטראקטיבית, חווייתית ובלתי נשכחת לכל המשפחה, לא רק לאוהבי הכדורגל. התערוכה פורצת הדרך שתגיע באוגוסט לאצטדיון בלומפילד בתל אביב, מיד לאחר שנפתחה בנאפולי, מוקדשת לחגיגת חייו ומורשתו של דייגו ארמנדו מראדונה, גדול השחקנים בכל הזמנים. מדובר בחוויה סוחפת יחד עם שלל אטרקציות וחוויות שנועדה למבקרים בכל הגילאים.

בין מתחמי התערוכה הייחודיים: The black box experience- צפייה חדשנית ב-360 מעלות ברגעים המרגשים בקריירה של מראדונה, תחנות חייו, מהילדות בשכונת העוני בבואנוס איירס דרך הקבוצות אותן עבר והפיכתו לסמל לאומי בארגנטינה וקדוש איטלקי, גביע העולם המקורי של משפחת מראדונה, מגמר 1986, יוצג לראשונה בישראל, מתחם אינטראקטיבי בו יוכלו המבקרים לחוות בעצמם ולבעוט ממש כמו מראדונה, מתחם VR מתקדם שבו יוכל המבקר להיות חלק ממשחק הגמר המפורסם של מונדיאל 1986 ואף להבקיע את השער בעצמו, והפתעות נוספות.

תערוכת דייגו מראדונה VIVE DIEGO. סטודיו 206, אתר רשמי
מסע לאורך חייו של האגדה. תערוכת VIVE DIEGO/אתר רשמי, סטודיו 206

החלטת המפיקים בישראל לקיים את התערוכה באצטדיון בלומפילד תאפשר גישה ייחודית למאחורי הקלעים של עולם הכדורגל: גישה לחדרי ההלבשה, כר הדשא ומקומות נוספים באצטדיון שאינם נגישים לקהל הרחב ביום-יום.

יאיר דורי, שהביא את מראדונה ונבחרת ארגנטינה ב-1994 למשחק בישראל: "מראדונה תמיד אמר שישראל היא מדינה שנותנת מזל ועל כן הנבחרת תמיד חזרה לשחק בישראל לפני המונדיאל והם המשיכו להאמין באנרגיות הטובות שישראל העניקה להם".

תערוכת דייגו מראדונה VIVE DIEGO. סטודיו 206, אתר רשמי
מסע לאורך חייו של האגדה. תערוכת VIVE DIEGO/אתר רשמי, סטודיו 206

התערוכה נפתחה בחודש אפריל האחרון וכבר בחודש הפתיחה ביקרו בה למעלה מ-100,000 מבקרים. אחרי ישראל, התערוכה תמשיך ליעדים נוספים ובהם: בואנוס איירס, ברצלונה, לימה, סעודיה ועוד.

דייגו מראדונה נחשב לגדול הכדורגלנים בהיסטוריה. כישרונו המדהים, יכולותיו הטכניות והאופי הצבעוני שלו, הפכו אותו לאגדה עוד בחייו וגם לאחר מותו. מראדונה זכה להכרה בינלאומית בזכות משחקיו המדהימים, עם גולים ומהלכים בלתי נשכחים כמו "יד האלוהים" ברבע גמר גביע העולם בשנת 1986 נגד אנגליה, והאליפות ההיסטורית לנאפולי שהפכה אותו לדמות הבולטת ביותר בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully