וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ותיקים בחיפה: "חברות של 70 שנה שאינה ניתקת"

1.7.2024 / 8:22

באירוע מרגש בחיפה ביקרו שחקני עבר את בוחוס ג'וג'וסיאן המחלים מניתוח וחגגו 90 לשחקן העבר של הפועל חיפה איציק אשכנזי: "ערב של להיות בעננים"

מפגש ותיקים בביתו של בוחוס ג'וג'וסיאן. יחצ,
מפגש ותיקים בביתו של בוחוס ג'וג'וסיאן/יחצ

אירוע מרגש נערך אתמול (ראשון) בחיפה - ביקור חולים אצל חלוץ העבר של מכבי יפו בוחוס ג'וג'וסיאן שמחלים מניתוח בבית ביתו. באירוע שולבה גם חגיגת יום הולדת 90 לאיציק אשכנזי, קפטן העבר של הפועל חיפה. את האירוע ארגנו ברוך פורמן, בני כנען ואריה מולאיוב. אשכנזי קיבל למזכרת את החולצה מספר 6 בה שיחק בהפועל חיפה.

הנוכחים באירוע היו - ציון דגמי, בוחוס ג'וג'סיאן, צ'וצ'קו לוי, דודי שורוק, בני כנען, ברוך פורמן, אריה מולאיוב ואורח מיוחד - אשר זליקוביץ', קשר העבר של הפועל פ"ת בן ה-93. במפגש הוחלפו במשך שעות סיפורי עבר על שנות ה-50 ושנות ה-60. בסיום קבעו החבורה מפגש נוסף בתל אביב.

איציק אשכנזי עם היסטוריון מכבי יפו ברוך פורמן. יחצ,
איציק אשכנזי עם היסטוריון מכבי יפו ברוך פורמן/יחצ

איציק אשכנזי: "זאת חברות של מעל 70 שנים אשר אינה ניתקת. בוחוס נמצא אצל הבת באיזור סטלה מאריס. לפני כשבועיים פגשתי את משפחת ג'וג'וסיאן במסעדה בחיפה, מפגש מרגש של נוסטלגיה, אתמול זה היה מפגש שהיה יכול להימשך 24 שעות עם אירוח מהסרטים. בוחוס מתאושש מניתוח קשה וכולם מאחלים שיחלים ויחזור לאיתנו. עבדתי עם בוחוס , דגמי וצ'וצ'קו לוי בחמת, את צ'וצ'קו הבאתי כנער לחמת, על פי בקשת אביו, הוא לא רצה ללמוד. זה היה ערב של להיות בעננים עם החבורה הנפלאה הזאת".

דודי שורוק: "המפגש היה עבורי חוויה, בוחוס הוא אישיות מרשימה, חלוץ העבר הגדול ביותר של מכבי יפו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איציק אשכנזי ואשר זליקוביץ'. יחצ,
איציק אשכנזי ואשר זליקוביץ'/יחצ

אשר זליקוביץ ששיחק עם אשכנזי בהפועל חיפה אצל זלטקו צ'יקובסקי אחרי שעזב את הפועל פ"ת: "זאת חברות אמת עם אשכנזי שאינה נפסקת, את עונת המשחקים תחת צ'ייקובסקי לא אשכח לעולם, צ'יק היה שחקן ואישיות בסדר גודל של בקנבאור . מאחל החלמה ובריאות לבוחוס הנערץ".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully